Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش  ایران اکونومیست از کرمانشاه،   ۴ روز از حادثه غرق شدن سوگند دختر بچه سه ساله کرمانشاهی در رودخانه چم بشیر شهر کرمانشاه می گذرد اما جستجوها برای یافتن این این دختر بچه ادامه دارد.
 
این کودک سه شنبه هفته گذشته به دور از چشم خانواده در حاشیه رودخانه مشغول بازی بود که ناگهان به داخل رودخانه سقوط کرد و خانواده‌اش در انتظار یافتن اثری از وی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در همین رابطه دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با ابراز تاسف از این واقعه ناگوار  گفت: به محض اطلاع از وقوع این حادثه، پرونده قضایی در دادسرای کرمانشاه تشکیل شده و بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حضور یافته و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.
 
محمدحسین صادقی افزود: ارزیابی های لازم باید توسط کارشناس در خصوص این حادثه انجام شود در صورتیکه قصور و اهمالی در موضوع مشاهده شود، حتما کسانیکه در این زمینه کوتاهی کردند باید شناسایی شوند و با آنها برخورد قانونی می شود.
 
وی گفت: لازم است که در حاشیه این رودخانه نرده کشی و یا حفاظ وجود داشته باشد و یا علائم هشداردهنده در محل نصب شود تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
 
صادقی گفت: دستگاه قضایی با عواملی که در این زمینه کوتاهی کرده اند یا به وظیفه قانونی خودشان عمل نکردند قطعاً برخورد جدی خواهد داشت.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۲۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق شده جوان ۲۸ ساله اهل شهرستان پلدختر در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم حسنی اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ۲۸ ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در داخل رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کنند و والدین نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 748839

دیگر خبرها

  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند