Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@10:48:00 GMT

خروج معاون وزیر راه از کشور تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۳۸۴۹

خروج معاون وزیر راه از کشور تکذیب شد

به گزارش جماران، در طول روزهای گذشته شایعاتی در برخی از رسانه‌ها مطرح شده که حاکی از پایان کار رسمی اصغر فخریه کاشانقائم مقام وزیر راه و شهرسازی – در این وزارتخانه داشت و حتی صحبت‌هایی درباره خروج او از کشور نیز مطرح شد، موضوعی که پیگیری‌های ایسنا نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از آن صحت ندارد.

اصغر فخریه کاشانقائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل – در طول سال‌های گذشته اصلی‌ترین مقام ایرانی بود که در تمام مذاکرات برای خرید هواپیماهای برجامی حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جریان مذاکرات ابتدایی که در روزهای منتهی به نهایی شدن قرارداد ایرباس با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرانسه انجام می‌شد، یکی از اعضای اصلی هیات مذاکره کننده ایرانی بود و پس از نهایی شدن ورود هواپیماها نیز در کنار مدیرعامل ایران‌ایر تمام مراحل کار را پیگیری می‌کرد.

براساس شهادت مقامات ایرانی و مدیران شرکت‌هایی مانند ایرباس، بوئینگ و ATR نقش قائم مقام آخوندی در نهایی شدن این قراردادها قابل توجه بوده و وی در جریان تمامی مذاکرات میان طرفین قرار داشته است.

در جریان سنگ‌اندازی‌هایی که در طول ماه‌های گذشته در مسیر ورود هواپیماهای جدید به ایران به وجود آمده از سوی برخی از رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد که فخریه کاشان دیگر در این وزارتخانه سمتی ندارد و حتی ایران را ترک کرده است. خاموش بودن چند روزه تلفن همراه قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل نیز این شایعات را پررنگ‌تر از گذشته می‌کرد، اما پیگیری‌های ایسنا نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از این اخبار صحت ندارد.

فخریه کاشان ، اعلام کرد که در ایران به سر می‌برد و حتی برای پیگیری مسائلی که مربوط به وزارت راه و شهرسازی است جلساتی با وزارت امور خارجه داشته است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر به عنوان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی فعالیت نمی‌کند، تاکید کرد که همکاری‌هایش با این وزارتخانه ادامه دارد و همچنان امور مربوط به مذاکرات در سطوح مختلف با حضور وی پیگیری می‌شود.

فخریه کاشان همچنین اعلام کرد که به زودی توضیحاتی جدید از سوی وزارت راه و شهرسازی درباره قرارداد با بوئینگ و نحوه اجرای آن ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ایران تلفن همراه معاون وزیر وزیر راه و شهرسازی جماران موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، قاسم عموعابدینی در مراسم تجلیل از اساتید سرآمد و نمونه آموزشی دانشجویان نمونه دانشگاه کاشان گفت: برخی از طرح‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه کاشان در راستای دانشگاه حکمت بنیان است که این اقدام شایسته و ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی تبدیل دانشگاه‌ها به دانشگاه حکمت بنیان تصویب شده است خاطر نشان کرد: برنامه محوری، استاد محوری، شاگردپروری و اخلاق محوری فلسفه وجودی دانشگاه حکمت بنیان است.

معاون آموزشی وزیر علوم با اشاره به اینکه دانشمندان ایرانی همچون ابوعلی سینا، خوارزمی، غیاث الدین جمشید کاشانی و ... نقش کلیدی را در توسعه علمی داشتند، خاطر نشان کرد: امروز نیز اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها نقش مهمی در تحقق دانشگاه حکمت بنیان دارند.

معاون آموزشی وزارت علوم استادمحوری را دیگر رکن دانشگاه حکمت بنیان عنوان کرد و افزود: امروز بیش از ۵۳ درصد پذیرش دانشجویان دکترای دانشگاه‌ها به صورت استادمحور انجام می‌شود.

عموعابدینی به انتخاب اساتید سرآمد آموزشی اشاره کرد و گفت: ۲۰ نفر از از اساتید دانشگاه‌ها به عنوان سرآمدان نمونه کشور انتخاب و از بین این تعداد ۲ تا ۳ نفر در سطح بین‌المللی معرفی می‌شوند.

وی حکمت عملی و حکمت نظری و علم نافع را راه رسیدن به دانشگاه حکمت بنیان دانست و افزود: خوشبختانه برخی از طرح‌های دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان مسیرش علم نافع است که باید این حرکت به دیگر دانشکده‌ها نیز سرایت یابد.

۹ طرح آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاهی کاشان در آیینی با حضور معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

این طرح‌ها شامل فیزیک‌سرای دانشگاه، مرکز توانمندسازی اجتماعی، مرکز بین‌المللی‌سازی علوم انسانی، خانه سلامت، کلینیک حقوق، خانه خلاق علوم انسانی، آزمایشگاه روانشناسی، و آزمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی است.

کد خبر 6098173

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید