Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@18:25:44 GMT

خروج معاون وزیر راه از کشور تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۰۳۸۴۹

خروج معاون وزیر راه از کشور تکذیب شد

به گزارش جماران، در طول روزهای گذشته شایعاتی در برخی از رسانه‌ها مطرح شده که حاکی از پایان کار رسمی اصغر فخریه کاشانقائم مقام وزیر راه و شهرسازی – در این وزارتخانه داشت و حتی صحبت‌هایی درباره خروج او از کشور نیز مطرح شد، موضوعی که پیگیری‌های ایسنا نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از آن صحت ندارد.

اصغر فخریه کاشانقائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل – در طول سال‌های گذشته اصلی‌ترین مقام ایرانی بود که در تمام مذاکرات برای خرید هواپیماهای برجامی حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در جریان مذاکرات ابتدایی که در روزهای منتهی به نهایی شدن قرارداد ایرباس با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرانسه انجام می‌شد، یکی از اعضای اصلی هیات مذاکره کننده ایرانی بود و پس از نهایی شدن ورود هواپیماها نیز در کنار مدیرعامل ایران‌ایر تمام مراحل کار را پیگیری می‌کرد.

براساس شهادت مقامات ایرانی و مدیران شرکت‌هایی مانند ایرباس، بوئینگ و ATR نقش قائم مقام آخوندی در نهایی شدن این قراردادها قابل توجه بوده و وی در جریان تمامی مذاکرات میان طرفین قرار داشته است.

در جریان سنگ‌اندازی‌هایی که در طول ماه‌های گذشته در مسیر ورود هواپیماهای جدید به ایران به وجود آمده از سوی برخی از رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد که فخریه کاشان دیگر در این وزارتخانه سمتی ندارد و حتی ایران را ترک کرده است. خاموش بودن چند روزه تلفن همراه قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل نیز این شایعات را پررنگ‌تر از گذشته می‌کرد، اما پیگیری‌های ایسنا نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از این اخبار صحت ندارد.

فخریه کاشان ، اعلام کرد که در ایران به سر می‌برد و حتی برای پیگیری مسائلی که مربوط به وزارت راه و شهرسازی است جلساتی با وزارت امور خارجه داشته است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر به عنوان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی فعالیت نمی‌کند، تاکید کرد که همکاری‌هایش با این وزارتخانه ادامه دارد و همچنان امور مربوط به مذاکرات در سطوح مختلف با حضور وی پیگیری می‌شود.

فخریه کاشان همچنین اعلام کرد که به زودی توضیحاتی جدید از سوی وزارت راه و شهرسازی درباره قرارداد با بوئینگ و نحوه اجرای آن ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ایران تلفن همراه معاون وزیر وزیر راه و شهرسازی جماران موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه