Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - علي اشرف افخمي رئيس هيات مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن درسفر به استان خوزستان از مجتمع فولاد روهينا جنوب و پتروشيمي مسجد سليمان بازديد كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين بازديدها كه در آستانه 11 ارديبهشت، روز جهاني كارگر انجام شد افخمي در جريان روند پيشرفت طرح هاي ياد شده قرار گرفته و به گفتگويي صميمانه با كارگران خطوط توليد پرداخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرح پتروشيمي مسجد سليمان از محل تسهیلات فاینانس چین به مبلغ 433 ميليون يورو با عاملیت این بانک و پیشرفت قابل توجه 50درصدی درحال اجرا است كه با شروع بهره برداری در سال 1398 به تولید آمونیاک به ظرفیت 660هزار تن در سال و اوره به ظرفیت یک میلیون تن در سال ، خواهد پرداخت و اشتغال مستقیم 750 نفری در این منطقه کمتر برخوردار را به همراه خواهد داشت.

مجتمع فولاد روهينا جنوب نيز با 105 ميليون يورو تسهيلات بانك صنعت و معدن و 70 درصد پيشرفت فيزيكي در شهرستان دزفول در حال اجراست و با اتمام آن براي 445 نفر اشتغال ايجاد مي شود.

گفتني است فاز اول مجتمع فولاد روهينا جنوب در سال 1396 مورد بهره برداري قرار گرفت.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل