Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > البرز - مهر نوشت:فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان و دستگیری سه سوداگر مرگ خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز محرز شد که یکی از عناصر قاچاقچی با همدستی دو نفر دیگر قصد دارند مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر را از رابطان خود در تهران تحویل گرفته و جهت توزیع و فروش به کرج منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: پس از رصد تحرکات اعضای باند زمانی که متهمان با استفاده از دو دستگاه خودرو سمند و پژو ۴۰۵، قصد انتقال مواد از تهران به کرج داشتند در یک فرصت مناسب با سرعت عمل مأموران غافلگیر شده، و خودرو آن‌ها در محدوده گرم‌دره توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان البرز تأکید کرد: در بازرسی از خودرو سمند، مقدار ۲۸ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر تریاک و ۱۰۲ کیلوگرم ماده مخدر حشیش کشف شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، در بازجویی‌های تکمیلی مأموران به محل دپو مواد مخدر در تهران اعتراف کردند که با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به مکان موردنظر اعزام و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها مقدار ۳۹ کیلو و ۱۵۰ گرم تریاک و یک کیلو و ۳۰ گرم حشیش با لفافه کشف و در این رابطه سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.

 

46

کلید واژه‌ها : استان البرز - مواد مخدر - نیروی انتظامی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز