Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت:توسعه و تعالی امروز کشور مرهون دسترنج جامعه کارگری است که نباید از آن غفلت شود.

به گزارش ایلنا از ساری،حسن خیریانپور بعدازظهر امروز در همایش تقدیر از پاکبانان شهرداری های استان در سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی مازندران با تبریک ایام شعبانیه و روز جهانی کارگر اظهار داشت:توسعه و تعالی امروز کشور مرهون دسترنج جامعه کارگری است که نباید از آن غفلت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش پاکبانان در امور شهرداری ها را بی بدیل دانست و افزود:پاکبانان و کارگران شهرداری ها زحمات زیادی برای نظم و زیبایی شهر متقبل می شوند بنابراین حفظ منافع و حقوق کارگران الزامی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه جامعه کارگری و کارفرمایی دو بال مکمل هستند منوط به اینکه به حقوق یکدیگر احترام بگذارند بر تعامل و همکاری این دو قشر از جامعه در جهت توسعه وپیشرفت جامعه تاکید کرد.

ویبا بیان اینکه پاکبانان به عنوان سفیران سلامت سرمایه های ارزشمند جامعه هستند، افزود: نگاه دولت با احترام به جامعه ی کارگری و کارفرمایی تاکید بر گسترش سرمایه گذاری در سطح استان و گسترش تولید است که باید زمینه برای افزایش تولید و رقابتی شدن آن مطابق استانداردهای لازم ایجاد کنیم.

خیریانپور با تاکید بر تکریم جامع کارفرمایی عنوان کرد: نباید منافع کارگران باهیچ چیز دیگر عوض کنیم و نباید منافع و حقوق قانونی این قشر از جامعه مخدوش شود.

وی با بیان اینکه استیفای حقوق کارگران ضرورتی است که باید در دستور کار دستگاه های اجرایی مربوطه قرار گیرد ادامه داد:اینطور نباشد که دستگاه های اجرایی مرتبط با کارفرمایان و کارگران حق و حقوق شرکت های پیمانکاری کارفرمایان را بدهند اما حقوق کارگران غفلت شود.

خیریانپور با اشاره به اینکه مازندران به دلیل قطب گردشگری سالانه میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است نقش پاکبانان 58 شهرداری مازندران را در ایجاد نظم و پاکیزگی شهرهای استان موثر دانست.

وی نقش کارگران را در پیشرفت و توسعه جامعه بی بدیل دانست و گفت:کارگران و کارفرمایان تقوای کاری را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندان بیان کرد:تکریم کارگران و بزرگداشت هفته کار وکارگر ضروریست و از مهمترین دلائل تکریم کارگران می توان به جایگاه کارگران از منظر و نگاه دین مبین اسلام و نقش کارگران در توسعه اقتصادی در کشور اشاره نمود.

خیریانپور در پایان افزود: شاهد هستیم که دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران در عمده ی جلسات قاطعانه از منافع جامعه کارگری دفاع می کند که نشان از اشرافیت او به جامعه ی کارگری است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 جامعه حقوق دستگاه های اجرایی سرمایه گردشگری موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با اشاره به جایگاه رفیع کار و کارگر در اسلام استان گفت: عمده ملزومات زندگی مردم جامعه محصول کار و تلاش کارگران است، که باید به این قشر از جامعه بیشتر توجه شود.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به تقاضای بازار برای مصرف کالا‌های ایرانی، گفت: بیشتر کشور‌ها امروز تمایل دارند تولیدات ایرانی را مصرف کنند و همچنین، کشور‌هایی همچون ترکیه، سوریه و عراق بهترین میدان عرضه تولیدات فنی و مهندسی ایرانیان هستند.

وی با تاکید بر ضرورت برآورد میزان نیاز داخلی برای تولید در عرصه‌های مختلف، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار داریم، اما مشخص نیست که تولید برنج از این مقدار شالیزار پاسخگوی نیاز داخلی باشد تا در صورت نیاز با حمایت مسئولان تلاش بیشتری برای جهش تولید انجام شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تلاش دولت برای احیای شرکت‌ها و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل کشور، افزود: با احیای این شرکت‌ها، کارگران و تولیدکنندگانی که براثر مشکلات بیکار شدند با سرمایه‌گذاری‌های جدید به عرصه تولید بازمی گردند.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم ایجاد توازن میان افزایش حقوق کارگری و کالا‌های مصرفی، افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب مسئله امنیت شغلی را مطرح کردند، برخی کارفرمایان با جذب کارگر ۸۹ روزه برای کارگران نگرانی ایجاد می‌کنند در حالی که متولیان امر باید به مشکلات کارگران توجه و برای حل آن تلاش کنند.

آیت‌الله فلاحتی همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط صنعت با مدارس و دانشگاه، افزود: دانش‌آموزان پس از پایان تحصیلات متوسطه، باید مهارت لازم در رشته تحصیلی خود را داشته باشد.

نمایندگان تشکیلات کارگری و کارفرمایی، مدیران شورای هماهنگی گیلان، مدیران تعاون کار و بسیج کارگری و کارخانجات استان هم موضوعات مربوط به حوزه خود را مطرح کردند

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • حال کارگران خوب است!