Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر سنندج گفت: ضروری است که درخواست‌ها، نیازها و مطالبات مردم مورد توجه مسئولان قرار بگیرد. ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، جلال شریعتی عصر امروز در همایش روز ملی شوراهای اسلامی که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، با تاکید بر توجه به نیازهای اولیه انسان اظهار داشت: خدمت‌گزاری، و ایجاد امنیت و آسایش برای شهروندان از وظایف همه ما به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بسته شدن مرز گفت: نخستین نیاز بشر تامین نیازهای معیشتی وی بوده و بسته شدن مرز تنها دغدغه شهرهای مرزی نیست بلکه دغدغه کل مردم استان کردستان است.

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه بی‌توجهی به شورا نوعی گناه محسوب می‌شود، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و روستا برگفته از آحاد مردم است و شوراها نماینده تمام اقشار مردم هستند و باید مشکلات مردم را پیگیری کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه باید زمین‌های قولنامه‌ای تعیین تکلیف شود، گفت: متأسفانه در این راستا قوانین ناکافی بوده و زمینه اجرای برخی از بندهای آن وجود ندارد.

شریعتی افزود: ضروری است که درخواست‌ها، نیازها و مطالبات مردم مورد توجه مسئولان قرار بگیرد چراکه مردم مشکلات زیادی دارند.

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه بخش اعظمی از مشکلات مردم با همفکری و تعامل مدیران برطرف می‌شود، خاطر نشان کرد: امیدوارم همه با هم بتوانیم در راستای رفع مشکلات و معیشت مردم گام برداریم.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۱۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند