Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید جابر هاشمی یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مه ولات اظهار کرد : مردم انتظار دارند با این الحاق با استفاده از امکانات وافر مشهد بتوان کاری کرد که اهالی بجز درد و رنج بیماری مشکل دیگری نداشته باشند و ما شرمندگی در برابر مردم نداشته باشیم.
وی ضمن تبریک و گرامیداشت روز شوراها و تبیین جایگاه و وظایف شوراهای شهرو روستا در انقلاب اسلامی گفت: شناسایی نقاط ضعف و قوت مناطق انتخابی و پیگیری خواسته های بحق مردمی از وظایف اعضای شوراها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اظهار گلایه از نامشخص بودن سرنوشت فرودگاه شهید مدرس شهرستان مه ولات و اینکه اصلا معلوم نیست طرح توجیه داشته یا نداشته است و جانمایی نامناسب ایستگاه راه آهن این شهرستان که چندین بار بررسی و پیگیر شده است افزود: مگر کسانی که در کشور تصمیم گیری می کنند نباید برای رفاه مردم تصمیم بگیرند؟
هاشمی در ادامه افزود: شهرستان مه ولات فاقد اداره هواشناسی است.
وی تصریح کرد: شهرستان مه ولات جزو مناطق برخودار محسوب می شود و این در صورتی بوده که ما زمانی تولید جو ، گندم، پسته، زعفران و .... داشتیم، ولی الان محصولی از شهرستان خارج نمی شود و اکنون اهالی شهرستان در زمینه منطقه از نظر برخورداری متضرر شده اند.
وی با اشاره به وجود نیروهای باتجربه و تحصیلکرده در شهرستان گفت: نیروهای مستعد و ماهر خود منطقه و بومی باید مسوولیت ادارات شهرستان را برعهده بگیرند که در این زمینه شوراهای می توانند با فرماندار و دیگر مسئولان همکاری داشته باشد.
هاشمی در پایان گفت: باید شوراها به نحوی کار و اقدام کنند تا نتیجه اقدامات برای مردم ملموس و کارها قابل مشاهده باشند، گرچه شوراها اعم از شورای شهر و روستا با امکانات و بضاعت موجود خود واقعا مظلوم واقع شده اند ولی شوراها به عنوان یک بازوی توانمند و قدرتمند برای حوزه های تصمیم گیری و دستگاه های اجرایی برای پیشبرد اهداف و برنامه خود عمل خواهند کرد.
رئیس شورای شهر فیض آباد که دیگر سخنران این جلسه بود خواستار پیگیری تحویل سهمیه قیر رایگان به شهر فیض آباد توسط دکتر باستانی نماینده مردم شهرستان درمجلس شورای اسلامی شد.
غلامرضا عزارگفت: با توجه به اینکه تمامی مراحل دریافت قیر رایگان طی و موافقت اداره کل راه و شهرسازی استان و حتی وزارت راه و شهرسازی اخذ شده اما متاسفانه تاکنون سهمیه قیر شهر فیض آباد تحویل نشده و خواستار مساعدت و پیگیری نماینده شهرستان درمجلس شد.
وی در ادامه به مشکلات بازنشستگان فرهنگی از جمله پایین بودن سطح ارائه خدمات بیمه ای و همچنین تاخیر در یکسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلین و اختلاف زیاد حقوق آنها اشاره کرد و خواستار پیگیری آن توسط سعید باستانی شد.
عزار سپس با اشاره به برخی از مشکلات شهر خواستار مساعدت و همراهی هرچه بیشتر مسئولین در رفع مشکلات شهر شد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
9878/1744
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 باستانی راه و شهرسازی استان مشهد نماینده مردم وزارت راه و شهرسازی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر گفت: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهر و موم شد.
دکتر سید مهدی حسینی افزود: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط و به منظور صیانت از سلامت مردم، متخلفان این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت