Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب هر کدام در پیامهای جداگانه ای از حضور حماسی و پر شور مردم در مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز تقدیر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم دربرنامه های گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز تقدیرکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربخشی ازاین پیام آمده است:

حضورمردم ولایتمدار وبصیر سرپلذهاب دربرنامه های سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز باردیگر ثابت کرد که مردم شهرستان در مسیرشهداء انقلاب اسلامی ودفاع مقدس حرکت کرده و هیچوقت رشادت وایثار ودلاورمردی رزمندگان اسلام رافراموش نخواهندکرد.

صعود سراسری ۲۵ هزارنفری بسیجیان به ارتفاعات بازی دراز یادآور روزهای حماسه وایثار رزمندگان اسلام و طریق عرفان شهداء در خانقاه واقعی عرفان بود .

مراسم صعودسراسری بع ارتفاعات بازی دراز دریک روز بارانی برگزارگردید ولی زمانشناسی مردم بابصیرت شهرستان ِِباران را مغلوب خویش ساخته وحضوری پرشور وحماسی رادرجواریادمان شهدای گمنام بازی دراز به ثبت رساندند.

این حضور خاری درچشم دشمنان نظام وانقلاب اسلامی واعلام محمک پایبندی مردم برآرمانهای انقلاب،امام وشهداء و تجدید بیعتی دوباره با رهبر فرزانه انقلاب می باشد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۰۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم

مردم شهرستان فهرج با برپایی دسته عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عشق و ارادت خود را به رئیس مذهب شیعه  نشان دادند.  

دسته عزاداری مردم شهرستان فهرج در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با پیمودن مسیر میدان ولایت به سمت مسجد جامع این شهرستان، نماز ظهر وعصر را به جماعت اقتدا کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • سوگواری مردم شهرستان خوی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • عزاداری مردم فهرج در عزای امام صادق+فیلم
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد