Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@14:25:42 GMT

جوان ۱۶ ساله در کانال آب غرق شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۱۸۹۰

جوان ۱۶ ساله در کانال آب غرق شد

به گزارش پارس نیوز، 

فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد اردبیل گفت: نوجوان ۱۶ ساله ساکن روستای "اروج کندی" بر اثر سقوط به کانال آب غرق شده و جان خود را از دست داد.

سرهنگ حسین بهمنی گفت: ماموران پاسگاه شهید "غفاری" هنگام گشت زنی در حوالی کانال آب مشاهده کردند، تعدادی از مردم در محل تجمع و در حال شیون و زاری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران در محل و انجام بررسی های لازم مشخص شد، نوجوان ۱۶ ساله ساکن روستای "اروج کندی" هنگام چراندن احشام به داخل کانال آب سقوط و غرق شده است. فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه با تلاش یک ساعته پلیس و نیروهای امدادی جسد نوجوان ۱۶ ساله پیدا و به بیرون از آب انتقال داده شد، اظهارکرد: با انتقال جسد نوجوان به پزشکی قانونی، اقدامات لازم در حال انجام است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان پارس پلیس غرق شدن پارس نیوز جوان ۱۶ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام رئیس هلال‌احمر شهرستان هیرمند:عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شوند و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود؛ اما هر دو برادر غرق شدند و پدر خانواده توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.
باتوجه‌به جستجوی نیرو‌های هلال‌احمر دقایقی بعد از اطلاع جسد غرق شده یکی از برادران پیدا شده، اما به علت تاریکی هوا امکان جستجوی نوجوان غرق شده میسر نیست و از صبح امروز جستجو ادامه پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد