Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@20:46:28 GMT

شیخ احمد: ایران همکار ما در شورای المپیک آسیا است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۲۶۹۵

ساعت 24- رئیس شورای المپیک آسیا گفت: ما نگاه ویژه‌ای به ایران داریم و تلاش می‌کنیم تا گام‌های خوبی را برای همکاری با ایران برداریم.

 شیخ احمد، رئیس شورای المپیک آسیا پس از پایان نشست با وزیر ورزش و جوانان ایران در جمع خبرنگاران درباره این جلسه گفت: در ابتدا از وزیر ورزش و جوانان به خاطر مهمان‌نوازی که داشتند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حضور سلطانی فر در ورزش ایران ثبات به ورزش این کشور برگشته و از زمانی که او وزیر شده است بین رشته‌های ورزشی تعامل ایجاد شده است.

شیخ احمد ادامه داد: باید ابراز خوشحالی کنم که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان ایران یک زبان دارند و دل های آنها بسیار به هم نزدیک است و همین مسئله به پیشرفت ورزش در ایران بسیار کمک می‌کند.

رئیس شورای المپیک آسیا افزود: از حمایت های رئیس جمهور ایران از ورزش این کشور نیز بسیار خوشحالم که از زمان روی کار آمدن او پیشرفت‌های خوبی را در ورزش ایران مشاهده کرده‌ایم.

رئیس شورای المپیک آسیا در پایان با اشاره به ارتباط نزدیک این شورا با ورزش ایران اظهار کرد: همواره گفته ام و باز هم می‌گویم که ایران به عنوان یک عضو در شورای المپیک آسیا حضور ندارد و در واقع همکار ما است و ما یک نگاه ویژه به ایران داریم. در یک مقطعی که بین وزارت ورزش و جوانان ایران و کمیته ملی المپیک اختلاف به وجود آمده بود ایران از حقوقش عقب افتاد ولی با حضور رئیس جدید کمیته ملی المپیک و سلطانی‌فر دل‌ها به همدیگر نزدیک شده است و ما هم قول می دهیم همانند قبل تلاش کنیم تا گام هایی را برای ایران برداریم و همکاری خوبی برای این کشور باشیم.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا