Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، در این مراسم که به مناسبت هفته کارگر در اردیبهشت ماه 97 با حضور مسئولین لشگری و کشوری از جمله علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و معاون استاندار تهران در محل پالایشگاه نفت تهران برگزار شد، از مدیران نمونه شهرستان ری در سال 96 تجلیل به عمل آمد.
ملاک های ارزیابی مدیر نمونه، مسئولیت پذیری، تعهد در انجام وظیفه و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان ارزیابی گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان ذکر است: سازمان بهشت زهرا(س) یکی از سازمان های خاص و منحصر به فرد و بدون تعطیلی شهرداری تهران می باشد که روزانه امور  بین 150 تا 200 نفر از اموات مسلمین را رتق و فتق می کند این سازمان در روزهای سخت و بحران نیز همواره در کنار خانواده های داغدار تهرانی و سایر هموطنانمان بوده و تعطیلی در این سازمان معنا ندارد و برخی کار این سازمان را با عقربه های ساعت مقایسه می کنند.
خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) از دیگر اقدامات این سازمان است.
سعید خال در طی 7 ماه تصدی خود به عنوان مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در دوره جدید مدیریت شهری به عنوان مدیر نمونه انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان