Web Analytics Made Easy - Statcounter


فیلم «کله سرخ» به کارگردانی کریم لک زاده جایزه بهترین کارگردانی چهارمین دوره جشنواره اوراسیای روسیه را دریافت کرد.

به گزارش امتداد نیوز، فیلم سینمای «کله سرخ» دومین ساخته سینمایی کریم لک زاده که پیش از این در شصت و ششمین دوره جشنواره فیلم منهایم آلمان به نمایش درآمده بود و هم اکنون در گروه «هنر و تجربه» در حال اکران است، در دومین حضور خارجی خود در چهارمین سال برگزاری جشنواره ماهانه اوراسیا در کشور روسیه موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره اوراسیا از جشنواره هایی است که به صورت ماهانه برگزار می‌شود و پیش از این آثار دیگری از سینمای ایران در این جشنواره حضور داشتند و موفق به کسب جایزه شدند. جشنواره اوراسیا یک جشنواره مستقل برای فیلم‌ها و فیلمسازان مستقل است که با هدف معرفی سینمای مستقل به مخاطبان خاص آن برگزار می‌شود.

«کله سرخ» در رقابت‌های ماه مارس این جشنواره موفق به کسب این عنوان شده است.

«کله سرخ» به تهیه‌کنندگی مهدی رشیدی و محصول ریپس فیلم است و سایر عوامل آن عبارتند از بازیگران: بهزاد دورانی، علی باقری، سونیا سنجری، میلاد اکبرنژاد، لیلا طاهرپسند، مونا محمود زاده، وحید حبیبیان، احد محمد کرمی، وحید کفراش، فیلم‌بردار: پویان رنجبر، صدابردار: هادی معنوی پور، طراح گریم: حسنا خان محمدی، طراح صحنه و لباس: رضا رزم، تدوین: پویان شعله‌ور، مدیر تولید: احد محمد کرمی، عکاس: محمد حسن‌زاده، دستیار کارگردان: حامد نجابت، صداگذار: حسین قورچیان، موسیقی: آنکیدو دارش، اصلاح رنگ و نور: محسن خیرآبادی، طراح پوستر: سعید فروتن.

true برچسب ها : نخستین حضور جهانی «کله سرخ» با جشنواره منهایم آلمان رقم می‌خورد فیلمبرداری «کله سرخ» آغاز شد فیلم سینمایی «کله سرخ» به جشنواره فجر رسید true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد گفت: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی‌آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادرآبادی و فیلم تروما به نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شده است.

وی اضافه کرد: فیلم خون روایت مردی ۳۰ ساله به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده است و هنوزم در توهم زندگی با اوست.

بایزیدی افزود: فیلم خانه من کودکی قصد ساختن خانه‌ای برای عروسکش دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوان مهاباد ادامه داد: و فیلم کوتاه داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری که دارای دو فرزند است به دلیل مشغله‌های فراوان یکی از کودک خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدان کردن کودک گم شده اقدام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت