Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:27:03 GMT

۶ نماینده ایران امروز به روی تخته می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۶۱۴۶

۶ نماینده ایران امروز به روی تخته می‌روند

ملی‌پوشان کشورمان امروز دوشنبه در اوزان ۹۴+ ، ۱۰۵ و ۱۰۵+ کیلوگرم روی تخته مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا می‌روند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز دوشنبه در آخرین روز مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا، ملی‌پوشان کشورمان از جمله علیرضا یوسفی و رضا اسدی ( در رقابت دسته ۹۴+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان)، امیر عزیزی و علیرضا زارع پور (در دسته ۱۰۵ کیلوگرم رده سنی جوانان)، محمد حسین رئیسی و آرمان محمدزاده (در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم رده سنی جوانان) روی تخته می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در رقابت دسته ۹۴+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان علیرضا یوسفی و رضا اسدی وزنه برداران ایران از ساعت ۱۱:۳۰ روی تخته می روند. یوسفی به همراه سایداخروروف از ازبکستان با رکورد ورودی ۳۲۵ کیلوگرم در صدر این وزن قرار دارند. اسدی و  جانگ از کره جنوبی با رکورد ورودی ۳۱۰ کیلوگرم در رده های بعدی جای گرفته اند.

از ساعت ۱۴:۳۰ نیز به صورت همزمان رقابتهای اوزان ۱۰۵ و ۱۰۵+ کیلوگرم رده سنی جوانان با حضور ۴ نماینده از کشورمان انجام می شود.

در رقابت دسته ۱۰۵ کیلوگرم، ۹ شرکت کننده حضور دارند. امیر عزیزی با رکورد ورودی ۳۵۰ کیلوگرم و علیرضا زارع پور با رکورد ورودی ۳۳۵ کیلوگرم به مصاف حریفان شان از کشورهای ازبکستان، ویتنام و کره جنوبی می روند. در صدر این وزن هوانگ از کره جنوبی با رکورد ورودی ۳۵۸ کیلوگرم قرار دارد.

در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم که ۶ وزنه بردار با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، آرمان محمدزاده ملی پوش فوق سنگین کشورمان با رکورد ورودی ۳۵۰ کیلوگرم در صدر قرار دارد. حکیم از سوریه با رکورد ورودی ۳۴۰ کیلوگرم، محمدحسین رئیسی دیگر نماینده کشورمان در این وزن و "کمالوف" از ازبکستان با رکورد ورودی ۳۳۰ کیلوگرم در رده های بعدی جای گرفته اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان امروز در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی خود دست یافت.

جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه به منظور شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، دو باخت و سه برد ثبت کردند.

هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند بعد از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم‌های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.

تیم ملی کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت‌ها دست یافت و نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرد.

ملی پوشان جوان هاکی روی یخ ایران در این رقابت‌ها دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردند. ایران در دوره قبل در بین شش تیم ششم شد و امسال در بین 10 تیم شرکت کننده از کشورهای ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت، امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو با کسب سه برد و دو باخت مقام پنجمی این رقابت‌ها را از آن خود کرد تا به پشتوانه این جوانان شایسته آینده خوب هاکی روی یخ زودتر از حد تصور فرا برسد.

ازبکستان و تایلند هم گروه ایران که جلوی صعود تیم ایران به جمع چهار تیم را گرفتند امروز در فینال برای مدال طلا و نقره مسابقات در مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران پنجم شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان