Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@16:40:52 GMT

موضع‌گیری رئیس پلیس پایتخت در خصوص مأمور گشت ارشاد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۶۵۴۳

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح سراسری دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس در مقر پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مأمور گشت ارشاد و مصدومیت وی و موضع پلیس در این خصوص اعلام کرد: ما با اقتدار از مأمور خود دفاع خواهیم کرد. 

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد:‌مأمور خانم گشت ارشاد هیچ‌گونه قصوری نداشته است، وقتی مأمور ما با چهار خانم مواجه می‌شود که دو خانم محجبه بوده و دو خانم دیگر وضعیت حجاب افتضاحی داشتند، به آنها تذکر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: آن دو خانمی که وضعیت حجاب نامناسب داشتند، در مقابل با مأمور ما درگیر شده و پس از فحاشی اقدام به ضرب و شتم مأمور می‌کند. 

سردار رحیمی با اعلام این مطلب که هنوز دست مأمور گشت ارشاد بهبود نیافته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مأمور به دلیل ضربه‌ای که در آن درگیری به دستش وارد شده، در حال استراحت است. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پایتخت اراذل و اوباش امنیت تهران حجاب ضرب و شتم گشت ارشاد سردار رحیمی پلیس پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گروه مصری مسئولیت قتل مأمور موساد را بر عهده گرفت

یک گروه مصری به نام «شهید محمد صلاح» با اعلام مسئولیت قتل یک فرد اسرائیلی اعلام کرد که او در پوشش تجارت، به عنوان مأمور موساد فعالیت می‌کرد - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک گروه مصری به نام «طلائع التحریر؛ مجموعه الشهید محمد صلاح» مسئولیت قتل یک اسرائیلی به نام «زیف کیبر» را بر عهده گرفت و او را یکی از عناصر سازمان موساد معرفی کرد.

به نوشته المیادین، به گفته این گروه، این مأمور موساد در پوشش تاجر با پاسپورت کانادا وارد مصر شده و قصد جمع‌آوری اطلاعات و جذب افراد برای موساد را داشت که در یک عملیات به هلاکت رسید.

شهید محمد صلاح نام سرباز 23 ساله مرزبانی مصر است که در سوم ژوئن سال گذشته 3 نظامی اسرائیلی را در نزدیکی مرز مصر به هلاکت رساند و خود نیز به شهادت رسید.

در بیانیه این گروه همچنین آمده است که به زودی جزئیات چگونگی شناسایی «زیف کیبر» و فعالیت‌های او را منتشر خواهد کرد.

شامگاه سه شنبه رادیو ارتش اسرائیل با اعلام کشته شدن یک فرد اسرائیلی در مصر اعلام کرد که وزارت خارجه این رژیم در حال تحقیق در رابطه با کشته شدن یک تاجر اسرائیلی در شهر اسکندریه مصر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرقت ۳ میلیاردی یک زن از مغازه همسایه
  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • کاهش ۶ درصدی تلفات جاده‌ای
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • یک گروه مصری مسئولیت قتل مأمور موساد را بر عهده گرفت
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است