Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@14:58:13 GMT

بارسلونا قهرمان لالیگا

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۷۳۷۹

‍‍‍‍‍‍

بارسلونا بیست و پنجمین بار قهرمان لیگای اسپانیا شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لالیگای اسپانیا، دیشب  بارسلونا 4 - 2 دپورتیوو لاکرونیا را شکست داد تا با کسب 86 امتیاز و بدون شکست قهرمانی این فصل را جشن بگیرد.  

در ادامه هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد رده دومی در اولدترافورد 2 - 1 آرسنال را شکست داد و  منچسترسیتی قهرمان فصل 4 به یک وستهام را  مغلوب کرد و 93 امتیازی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا به پایان رسید که در مهم ترین بازی های دیشب فیورنتینا با 3 گل ناپولی را شکست داد تا راه قهرمانی یوونتوس هموار شود، میلان هم 2 - 1 در زمین بولونیا به برتری رسید.

 در آخرین دیدارهای هفته سی و دوم بوندس لیگ آلمان، ماینتس با 3 گل لایپزیگ را شکست داد و  دیدار وردربرمن با دورتموند با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

در چارچوب هفته بیست و نهم سوپر لیگ یونان، المپیاکوس با چهار گل پانتولیکوس را در هم کوبید. کریم انصاری‌فرد که در ترکیب اصلی المپیاکوس حضور داشت دو گل تیمش در این بازی را به ثمر رساند. احسان حاج صفی دیگر بازیکن ایرانی المپیاکوس در ترکیب اصلی حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد.

در پلی اف لیگ بلژیک هم، شارلوا 3- 1 مقابل اندرلخت شکست خورد. کاوه رضایی که در 58 وارد زمین شده بود تک گل شارلوا در این بازی را به ثمر رساند.
در چارچوب هفته سی و دوم لیگ پرتغال هم، پورتو 1- 0 ماریتیمو را شکست داد و به قهرمانی این رقابت ها نزدیک تر شد. دراین بازی امیر عابدزاده دروازه بان ماریتیمو  به علت خطای روی مهاجم پورتو از زمین مسابقه اخراج شد.   
دانلود

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کند که می‌تواند به بارسا در قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده است که یکی از گل‌هایی که این ستاره لهستانی به ثمر رساند باعث ناراحتی فران تورس شده است. ظاهرا این بازیکن می‌خواست شخصا ضربه آزادی که به سود بارسلونا اعلام شده بود را به سمت دروازه حریف بزند اما لوا این اجازه را به او نداد.

پس از اینکه این توپ وارد دروازه شد، تورس در جشن و خوشحالی پس از گل بازیکنان بارسا شرکت نکرد و پس از پایان بازی هم بدون اینکه در زمین بماند مستقیما به سمت تونل‌های منتهی به رختکن رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرد.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • ترکیب والنسیا مقابل بارسلونا، جوان‌ترین ترکیب یک تیم در لالیگا طی حداقل 20 سال اخیر
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد