Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در حاشیه دیدار مردمی با شهروندان بافقی بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی آستان امام زاده عبدالله (ع) این شهرستان در سال جاری تاکید کرد.

حجت الاسلام زارع افزود:باتوجه به اهمیت، جایگاه و فضای این آستان باید دستگاه‌های اجرایی شهرستان بخصوص شهرداری همت خود را بیش از پیش جهت توسعه فعالیت‌های فرهنگی این آستان مضاعف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نشست خود با رئیس هیت امنای این شهرستان تصریح کرد:با توجه به اینکه زیرساخت‌های لازم جهت تحقق این امر ایجاد شده در سال جاری این آستان شاهد توسعه فعالیت‌های فرهنگی می‌باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد خاطر نشان کرد:برخی امام زاده‌های شاخص شهر یزد برنامه‌های فرهنگی در سطح کشور اجرا می‌کنند که اعضای هیت امنای بافق باید با برگزاری جلسات مشترک با هیئت امنا استان تبادل تجربیاتی انجام دهند.

گفتنی است:مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با حضور در سومین نشست اداره اوقاف استان و در دیدار مردمی با شهروندان بافقی از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا و دستوراتی در رابطه با حل مشکلات آنان داده شد.

انتهای پیام/ی

 فعالیت‌های فرهنگی آستان امام زاده عبدالله (ع) بافق  توسعه میابد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وقف سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در این همایش یک گفت‌وگوی ملی برای توسعه هر چه بیشتر کرمان شکل می‌گیرد و ۲۲ پنل تخصصی در قالب این همایش برگزار و پیشنهادات بخش خصوصی دریافت می‌شود.

مهدی طبیب‌زاده افزود: کرمان ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد و باید همه کمک کنیم تصویر بهتری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان معرفی کنیم و میزان جلب سرمایه‌گذاری در استان را ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: این همایش به مدت چهار روز از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود و یک نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های اقتصادی نیز در کنار این همایش دایر می‌شود.

طبیب‌زاده گفت: برپایی غرفه صندوق توسعه ملی و سازمان بورس و شرکت فرابورس را هم در این نمایشگاه داریم که برگزاری دوره‌های آموزشی برای تامین مالی از این طریق را در دستور کار دارد.

وی تاکید کرد: دراین همایش برای اولین بار میزبان تعداد زیادی از سفرا و نمایندگان کشور‌های خارجی هستیم.

دیگر خبرها

  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • درب طلای حرم امام رضا(ع) آماده شد
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا