Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@17:28:37 GMT

نقاط حادثه خیز راه‌های البرز ایمن سازی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۷۸۷۲

نقاط حادثه خیز راه‌های البرز ایمن سازی شد

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که عملیات ایمنی و راهداری در نقاط حادثه خیز راه های استان اجرا شد.

به گزارش تین‌نیوز، مهرداد جهانی گفت:اصلاح و ترمیم گاردریل در چالوس - نوجان و ایمن سازی تونل شماره 6و7 جاده کرج- چالوس انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین شانه سازی و رفع افتادگی شانه راه در محدوده تونل شماره یک جاده کرج- چالوس وریزش برداری و ترمیم آبشستگی محور سیرود در حوزه استحفاظی شهرستان ساوجبلاغ از دیگر اقدامات صورت گرفته در راه های البرز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانی گفت: عملیات رفع گرفتگی آبروها و پاکسازی تونل امیرکبیر در جاده کرج- چالوس وریزش برداری محورهای روستا های کل ها و ورزن صورت گرفت.

وی افزود: تعویض لامپ های روشنایی آزادراه کرج- قزوین و تنظیم شیب شیروانی و رفع افتادگی شانه راه این آزاد راه از اقدامات انجام شده راهداری البرز در حوزه شهرستان نظرآباد است.

وی ادامه داد:ریزش برداری و تعریض محورهای روستایی آسفاران،اهوارک،خوران و امیرنان واقع در بخش پایین طالقان نیز اجرا شد.

به گزارش ایرنا، استان البرز یکهزارو 450 کیلومترآزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است. 18 درصد ترافیک راه های کشور در این استان است.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده چالوس راهداری البرز ایمن سازی تونل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد

محمد رستگاری  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزدگفت: هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل‌ونقل کالا یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد است که طی سال‌های اخیر این مهم در شهرستان‌های ابرکوه، مروست، بافق و معادن متمرکز بخش ندوشن اجرا، مراحل آزمون‌وخطا را پشت سر گذاشته و پس از تست‌های اولیه به تکامل مطلوب رسیده است.

وی افزود: با توجه به حواشی متعدد حاکم بر ساختار حمل‌ونقل محمولات کاشی و سرامیک، برنامه‌ریزی‌های مختلف برای اجرای این طرح در صنایع نامبرده نیز در دستور کار مجموعه راهداری قرار گرفت که به لطف خدا پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تشکل‌های صنفی و واحد‌های تولیدی، طرح ساختاری اعلام بار مجازی از ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در رابطه با حمل محمولات کاشی و سرامیک سراسر استان پیاده‌سازی شد.

رستگاری با بیان اینکه در اولین روز اجرا بیش از هزار و ۱۰۰ بارنامه برای محمولات کاشی و سرامیک استان مبتنی بر سامانه هوشمند صادر شد، تصریح کرد: همزمان با آغاز اجرای این طرح، کلیه فعالان حوزه حمل‌ونقل و شرکت نرم‌افزاری سازنده و کنترل کننده این سامانه نیز آماده‌باش بودند تا در صورت وجود هرگونه نقص و ایجاد اختلال، به سرعت مشکل را برطرف نمایند که به لطف خداوند هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشد.

وی اظهار داشت: شفافیت، عدالت محوری و چابک سازی در فرآیند حمل‌ونقل از جمله مزایای طرح هوشمند سازی و مجازی‌سازی است که در حوزه حمل‌ونقل استان بروز کرده و منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرایند حمل‌ونقل در صنایع کاشی و سرامیک به عنوان یک تحول بزرگ یاد کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد این طرح که پس از ۲ سال برنامه‌ریزی و کار کارشناسی قابلیت اجرا یافت، برقراری عدالت بین رانندگان و رضایت کامل آنان، سهولت و چابک سازی در امر حمل‌ونقل برای همه ارکان فعال در این حوزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • جاده چالوس بسته است
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران