Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-08@17:44:09 GMT

دانشجوی سما کرج جوان برتر سال 97 شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۱۸۹۱۳

دانشجوی سما کرج جوان برتر سال 97 شد

دانشجوی سما واحد کرج در جشنواره نشاط و امید از سوی استانداری البرز به عنوان جوان برتر سال 97 انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار آنا، پدرام فروغی شاد دانشجوی رشته الکترونیک آموزشکده سما واحد کرج و عضو برتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره نشاط و امید (جشنواره حضرت علی اکبر) که با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر کرج، فرماندار شهرستان اشتهارد، مدیر کل ورزش و جوانان و برخی از روسای هیئات ورزش های استان، مدیر کل آموزش و پرورش، معاونین شهردار، جمعی از نخبگان و اندیشمندان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در سالن تالار شهیدان شهرداری کرج برگزار شد از سوی دکتر محمدعلی نجفی استاندار البرز برای دومین سال متوالی به عنوان جوان برتر سال معرفی و از وی قدردانی شد.

فروغی شاد اکنون فعالیت های مختلفی در زمینه های علمی و پژوهشی، فرهنگی و هنری، امداد و نجات و فوریت پزشکی، ورزشی و... دارد و موفق به کسب مدال نقره فدراسیون بین المللی مخترعین کشور کره جنوبی در سال 2017 و مدال ویژه فدراسیون بین المللی مخترعین کشور تایوان شده و دارای نشان ISTANBUL AYDIN UNIVERSITY از دانشگاه استانبول ترکیه است.

دانشجوی سما واحد کرج پژوهشگر ثبت چند اختراع، چند تالیف و گردآوری کتاب، پذیرش مقاله ISI از مجله ی jokul journal و کسب عنوان های: جوان برگزیده جمعیت هلال احمر کشور، دانشجو برتر سال های 94-93 و 96-95 و جوان برتر پژوهنده آموزشکده های سما سراسر کشور است.

فروغی شاد از دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی و دانشجو پژوهشگر آموزشکده سما واحد کرج بوده و موسس و دبیر کانون دانشجویی هلال احمر آموزشکده، عضو فعال تیم تئاتر سما کرج و تیم پژوهشی نوآوران است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۱۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد

مارک پردی دانشجوی آمریکایی که به جرم سرقت انگشتری گران قیمت تحت تعقیب بود در فرودگاه مهرآباد دستگیر شد. روزنامه اطلاعات ۴ اردیبهشت ۱۳۵۳ خبر دستگیری پردی را منتشر کرد.

به گزارش اطلاعات آنلاین، خبر را بخوانید و عکسی از پردی و انگشتر ۹۰۰ هزار تومانی که سرقت کرده بود را تماشا کنید.

 

 

دیگر خبرها

  • مقام بلندپایه ارتش: اینکه بگوییم مسئولین ما خلافکار و دزدند باعث می‌شود جوان ما در ایران نماند /استاد به دانشجوی نخبه می‌گوید تو بی عقلی که مانده‌ای
  • رتبه برتر اردبیل در حدنگاری
  • تجلیل از ۱۰۰ دانشجوی برتر مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور کرمان
  • جشنواره فرهیختگان جوان آغاز شد
  • تحصیل ۲۵۰ دانشجوی استعداد درخشان در دانشگاه علامه‌طباطبائی
  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود