Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران فارس گفت: کارت ورود به جلسه آزمون سطح های سه و چهار حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از یازدهم اردیبهشت‌ ماه در سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران قابل دریافت است.

سکینه سردار، معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران فارس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کارت ورود به جلسه آزمون سطح های سه و چهار حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی  98 - 97 از یازدهم اردیبهشت‌ ماه در سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران به نشانی http://paziresh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

whc.ir قابل دریافت است.

 

وی افزود: طلاب داوطلب از تاریخ مذکور تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ‌ماه با مراجعه به سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران و با واردکردن کد رهگیری خود می ‌توانند نسبت به دریافت کارت و پرینت آن اقدام کنند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس در خصوص تعداد داوطلبان این آزمون هم گفت: امسال در استان فارس 23 نفر در مقطع سطح چهار و 157 نفر در مقطع سطح سه ثبت‌ نام کرده ‌اند.

 

وی افزود: آزمون ورودی مقاطع تکمیلی سطح سه و چهار استان فارس همزمان با سراسر کشور، در ساعت 10 صبح روز جمعه مورخ 14 اردیبهشت در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌ الزهرا (س) واقع در شیراز - بلوار مدرس- خیابان فضیلت - خیابان فیض - سمت راست - نبش کوچه 3 برگزار می ‌شود.

 

سردار با تاکید بر لزوم حضور داوطلبان راس ساعت 9 در محل آزمون و همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی، اضافه کرد: داوطلبان مقطع سطح چهار در 2 نوبت صبح و بعدازظهر که نوبت صبح شامل سئوال‌ های تستی و بعدازظهر شامل سئوال‌ های تشریحی است و داوطلبان مقطع سطح سه فقط در نوبت صبح آزمون می‌ دهند.

 

وی ادامه داد: نتایج آزمون ورودی سطح های سه و چهار، دهم خردادماه در سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه ‌های علمیه خواهران اعلام و داوطلبانی که نمره بالای ٧٠ کسب کرده باشند به مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به امکان تحصیل در مقطع سطح سه حوزه علمیه خواهران استان فارس از سال 87، گفت: از سال 85 تاکنون، یک هزار و 982 نفر از مدارس علمیه خواهران استان فارس فارغ‌ التحصیل شده ‌اند که از این تعداد یک هزار و 939 نفر در مقطع سطح دو (کارشناسی) و 48 نفر در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) بوده ‌اند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: در حال حاضر تعداد طلاب مشغول به تحصیل در مدارس علمیه خواهران سراسر استان 2 هزار و 915 نفر است که از این تعداد 2 هزار و 749 نفر در مقطع سطح دو، 166 نفر در مقطع سطح سه و 12 نفر در مقطع سطح ۴ مشغول به تحصیل هستند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجلس جشن های نیمه شعبان مسابقات بین المللی قرآن مسجد دولت قرآن کریم مقام معظم رهبری بندرعباس حوزه علمیه خواهران فارس آزمون ورودی طلاب حوزه علمیه آزمون ورودی حوزه آزمون ورودی شیراز کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند

با وجود اینکه از هفته آینده پذیرش زائران حج آغاز می‌شود، تاکنون سعودی‌ها فقط برای حدود ۵ درصد حجاج کارت هوشمند نسک صادر کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، توفیق الربیعه وزیر حج عربستان اعلام کرده که «امسال تردد زائران حج در شهرهای زیارتی با کارت هوشمند نسک امکان‌پذیر است.» و بر این اساس عربستان از امروز محدودیت‌ها برای تردد زائران به مکه مکرمه را اعمال کرد.

نیروهای امنیتی در ورودی‌های مکه مستقر شده‌اند وامیر منطقه مکه خالد فیصل می‌گوید که «زائران بدون کارت هوشمند نسک نمی‌توانند وارد مکه شوند.» این در حالی است که یک هفته تا آغاز اعزام زائران حج باقی مانده و تاکنون عربستان فقط برای ۱۲۰ هزار نفر از از زائران اندونزیایی با ۲۴۱ هزار سهمیه، کارت نسک صادر کرده است؛ یعنی کمتر از ۵ درصد کل حجاج (۲.۵ میلیون نفر)!‌

اعزام نخستین گروه زائران خارجی حج از ۱۱ مارس (۲ ذی القعده - ۲۲ اردیبهشت) آغاز می‌شود، با این وجود، نیروهای امنیتی یک هفته زودتر نسبت به سال‌های گذشته از ورود افراد بدون مجوز به مکه ممانعت می‌کنند و وزارت حج عربستان هم اعلام کرده که ورود غیرقانونی به مکه جریمه دارد.

نیروهای امنیتی در ورودی مکه در صورت داشتن کارت نسک به زائران اجازه ورود می‌دهند؛ بیجاوی معاون وزیر حج عربستان می‌گوید که «این کارت اطلاعات کلیدی مانند اطلاعات شخصی زائر را در قالب یک نرم‌افزار ارائه می‌دهد.» در چشم‌انداز ۲۰۳۰ سعودی‌ها، دیجیتالی کردن خدمات حج برای کاهش تصدی‌گری دولت‌ها مطرح شده است.

منبع: فارس

کد خبر 750801

دیگر خبرها

  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • لزوم ورود حوزه علمیه به عرصه درختکاری و حفظ منابع طبیعی
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز