Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر خدمت‌رسانی بدون منت مسئولان به مردم گفت: خدمت به مردم را هیچ‌یک از مسئولان فراموش نکرده و آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران ارشد برق استان هرمزگان که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: بشر در هر پست و مقامی که باشد پاداش و جزای اعمالش بستگی به عملی دارد که در آن پست و مقام انجام می‌دهد، حتی عملی که انسان بابت آن حقوق دریافت می‌کند اگر برای رضای خداوند باشد، خداوند پاداش خوبی برای او در نظر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: خداوند ما را برای خدمت‌رسانی به مردم خواسته، بنابراین هر پیغمبری که دلسوز امتش بود خداوند برای او مقام بیشتری در نظر گرفته است، چراکه خداوند عالم به همه‌چیز است و هرکسی که خدمت به مردم انجام دهد او را محبوب خود قرار می‌دهد.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: در آیات بسیاری خداوند روی مسئله نیکوکاری دست گذاشته و می‌گوید کسانی که تقوا داشته و احسان می‌کنند نزد خداوند دارای اجر و قرب فراوانی هستند، بنابراین هر‌کس مردم بیشتر از او راضی باشند خداوند نیز از این شخص بیشتر رضایت دارد.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر خدمت‌رسانی بدون منت مسئولان به مردم ابراز کرد: خدمت‌رسانی تنها باید برای مردم باشد، و درآیات قرآن نیز تأکید شده که هر کس که واجبات را انجام داده و به مردم خدمت کند خداوند متعال به بهترین نحو پاداش او را اعطا خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه خداوند به کسانی که مردم‌دار هستند مزد بیشتری اعطا می‌کند، تصریح کرد: کارهای خداوند همگی مبتنی بر حساب‌وکتاب است، و در محاسبه اعمال هیچ فراموشی رخ نمی‌دهد، همچنین باید همه انسان‌ها در پیشگاه خداوند خدمت به مردم را فراموش نکنند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: خدمت به مردم را هیچ‌یک از مسئولان فراموش نکرده و آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: سفر حج یک سفر استثنایی است و نظیر ندارد، این سفر دارای جنبه‌های مختلفی است که هرکدام اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری شامگاه _جمعه، چهاردهم اردیبهشت_ با حضور در مراسم مهیا شدن زائران کرمانشاهی خانه خدا، برای شرکت در مناسک حج ابراهیمی، سفر حج را سفر اخوت، محبت، مودت، انس و الفت و یاری‌رساندن به یکدیگر دانست و اظهار کرد: سفر حج یک سفر استثنایی است و نظیر ندارد، این سفر دارای جنبه‌های مختلفی است که هرکدام اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن می‌فرماید که این حق خدا بر مردم است که حج خانه خدا را به‌جا بیاورند، افزود: جنبه دیگر این سفر این است که شما به محضر وجود مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) مشرف می‌شوید. خداوند متعال به رسول مکرم اسلام (ص) می‌فرماید که اگر بندگان من طلب آمرزش کردند و تو هم برای آن‌ها طلب آمرزش کردی، من آن‌ها را می‌آمرزم.

امام جمعه کرمانشاه افزود: جنبه دیگر سفر حج، آشنایی با اساس تاریخ اسلام به‌صورت عینی و عملی است. حجاج در این سفر نورانی مکان‌های تاریخی مهمی را مشاهده می‌کنند که در صدر اسلام حوادث بزرگی در آن‌ها رخ داده است.

وی سفر حج را یک سفر جمعی بی‌نظیر خواند و عنوان کرد: اجتماع مسلمانان در ایام حج، بزرگ‌ترین اجتماع مسلمین عالم حول محور توحید و کلمه لا اله الا الله و محمد رسول الله (ص) است. خداوند متعال تدبیر فرموده است که حج یک رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی باشد و به همین جهت امر فرموده که در ایام حج نسبت‌به مشرکان اعلام برائت شود، گرچه نفوذ استکبار از طریق دولت‌های دست‌نشانده، ابعاد این حرکت را محدود کرده است.

کد خبر 750417

دیگر خبرها

  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خبر در جامعه
  • مترو حرم مطهرشاهچراغ (ع) مورد توجه مسئولان شهری باشد
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد