Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:09:17 GMT

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در اسلام آبادغرب

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۱۳۵۵

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری دسته جمعی در یکی از روستای شهرستان اسلام آبادغرب، بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران درگیری خاتمه و با انجام تحقیقات مشخص شد 7 نفر از اهالی روستا بر سر اختلافات خانوادگی با یکدیگر درگیر و اقدام به زد و خورد کرده‌اند. 

سرهنگ سرتیپ نیا با بیان اینکه طرفین دعوا قبل از دستگیری فرار کردند، افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای عاملان درگیری را شناسایی و در یک عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه برخورد با هنجار شکنان در اولویت کار پلیس قرار دارد، گفت: برای حفظ امنیت و آرامش جامعه از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد. 

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد تا خونسردی خود را حفظ و از ایجاد درگیری و زد و خورد خودداری کنند چرا که در نهایت باید در پاسگاه و محاکم قضایی پاسخگوی رفتار خود باشند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امنیت و آرامش جامعه دستگیری اسلام آبادغرب موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نقده از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش که با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد.

حسام صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش فعال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این افراد با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند.

وی با اشاره به اقدامات این افراد افزود: شب گذشته در پی وصول خبر نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان، بلافاصله، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نقده ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط پلیس تمامی عوامل دخیل در این نزاع شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی قضائی به عمل آمده، در کمترین زمان ممکن یک نفر از این اراذل و اوباش در شهرستان وقوع جرم و ۴ نفر دیگر در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و به همراه آلات مورد استفاده در نزاع و درگیری، جهت سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضائی شدند.

کد خبر 748862

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند