Web Analytics Made Easy - Statcounter


شاهرود – مدیر خطوط لوله نفت ایران گفت: سال گذشته ۱۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی از طریق خطوط لوله سراسر کشور انتقال یافت که نسبت به سال قبل از آن ۲.۵ درصد افزایش داشت.

پرویز معماریان در گفتگو با امتداد نیوز ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی و نفت خام از طریق خطوط لوله سراسر کشور انتقال یافته که نسبت به سال  قبل از آن ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد افزایش داشت، تصریح کرد: این افزایش بدون افزایش خط یا مرکز انتقال و تاسیسات نفتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تحقق این مهم فقط با سعی و تلاش همکاران ما برای استفاده بهینه از امکانات موجود بدست آمده، پس جای بسی خوشحالی است که این شرکت در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ حمل بیشتر فرآورده‌های مورد نیاز هموطنان‌مان را بر عهده داشته است.

مدیر خطوط لوله شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ادامه داد: این رقم ۲.۵ درصد افزایش اعلام شده معادل ۵۸.۵ میلیارد تن کیلومتر است، که نسبت به سال ۹۵ حدود ۱۰درصد رشد داشته است.

معماریان علت عدم انتقال نفت کوره توسط خطوط لوله در سال‌های اخیر را گاز سوز کردن نیروگاه‌هایی دانست که در گذشته از  نفت کوره و سوخت مایع استفاده می‌کردند.

وی تصریح کرد: دو نیروگاه در کشور از نفت کوره استفاده می‌کردند که سوخت آنها را شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران تامین می‌کرد ولی از دو سال قبل گازسوز شده‌اند و ما دیگر به آن نیروگاه‌ها نفت کوره حمل نمی‌کنیم.

مدیر خطوط لوله شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در خصوص پیگرانی هوشمند ۱۴هزار کیلومتر خط لوله سراسر کشور نیز گفت: تا کنون ۱۶هزار کیلومتر از خطوط لوله شرکت را پیگرانی هوشمند کرده‌ایم، یعنی بعضی از خطوط را بیش از یکبار پیگرانی هوشمند کرده‌ایم که همین امر باعث شده تا تعمیرات اضطراری و پیش بینی نشده ما بسیار کاهش یافته و حتی به صفر نزدیک شود.

معماریان در پایان اضافه کرد: کارکنان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران سربازان گمنام وزارت نفت هستند که علیرغم اهمیت عملکردشان، متاسفانه کارشان کمتر دیده می‌شود و شاید یکی از مهمترین دلایل آن هم اعتقاد همکارانمان از خدمت به خلق و رضای خداوند نشات می‌گیرد.

true برچسب ها : پرویز معماریان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق نفت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید

شرکت نفت ایرانول سال جدید را با جهش تولید و فروش آغاز کرد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت ایرانول نخستین ماه سال 1403 (سال جهش تولید با مشارکت مردم) را با جهش تولید و فروش آغاز کرد.

شرکت نفت ایرانول در فروردین ماه سال جاری میزان تولید از 29 میلیون لیتر سال گذشته به 49 میلیون در فروردین ماه سال جاری با 69 درصد افزایش میزان فروش مقداری از 29 میلیون لیتر به 51 میلیون لیتر با 76 درصد افزایش و مبلغ فروش از 6720 میلیارد ریال به 13500میلیارد ریال با 100 درصد افزایش و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) از 4/4 میلیون لیتر به 6/6 میلیون لیتر با 50 درصد افزایش رسیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید