Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه گفت: یک دستگاه وانت حامل چوب درختان جنگلی قاچاق در شهرستان کهگیلویه توقیف شد. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، هدایت‌الله آویزش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک دستگاه وانت حامل چوب‌های درختان قطع شده غیر‌مجاز جنگلی در جاده قلعه رئیسی و کلات شهرستان کهگیلویه متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه گفت: این ماشین حامل چوب درختان قطع‌شده غیر‌مجاز جنگلی با پوشش کاه و علوفه بود که قصد خروج از شهرستان و استان را داشته در گشت‌زنی‌های همکاران و با همکاری پاسگاه انتظامی کلات توقیف شد.

وی با بیان اینکه این چوب‌ها با حربه خاصی به‌صورت غیر‌مجاز از منطقه قلعه رئیسی و دیشموک حمل و به مقصد خوزستان و بنادر جنوبی حمل می‌شوند، افزود: افراد سودجو با حربه‌های مختلف و استتار و پوشش به قصد سود جویی و فروش چوب درختان قطع شده در مناطق جنگلی اقدام به حمل آنها به کوره زغالی که در منطقه تشان بهبهان و بنادر جنوبی می‌کنند.

آویزش گفت: متخلفان با تنظیم صورتجلسه و استعلامات لازم برای اجرای قانون به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی می‌شوند.

وی افزود: همکاران ما با جنگل گردشی و گشت‌های شبانه روزی در جاده‌ها با همکاری مراجع انتظامی در سال گذشته بیش از 12 تن انواع چوب‌های قطع شده درختان جنگلی را در 13 مورد کشف داشتیم که همه آن‌ها توقیف و پرونده آن‌ها به مراجع قضایی تحویل داده شد.

آویزش ادامه داد: سال گذشته نیز در شهرستان 8 محموله زغال غیر‌مجاز به میزان یک‌هزار و هفتصد و چهل و شش کیلوگرم کشف و ضبط شد.   

نتهای پیام/ ز

R41452/P41362/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: محموله بزرگ میوه‌های قاچاق کشف شده در کاشان شامل ۲۲۶ کارتن آووکادو، انبه ۱۳۲ کارتن، گلابی ۳۰ کارتن، انگور ۷۹ کارتن، دراگون ۳۸ کارتن، منگوستین ۹۰ کارتن، سیب سبز ۴ کارتن و ۲۰ کارتن رامبوتان است.
رحمت‌الله ابوذری افزود: میوه‌های قاچاق کشف شده برای ارزش‌گذاری به کارشناسان اتحادیه میوه و تره‌بار تحویل داده شد و متهم پرونده دوبرابر ارزش میوه‌ها که ۳۰ میلیارد ریال است جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار