Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:29:41 GMT

ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی در نیروی زمینی ارتش طی امسال

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۲۰۸۹

ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی در نیروی زمینی ارتش طی امسال

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در یک نهضت بزرگ و جهادی در سال جاری طرح بزرگ ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی و ۸ هزار واحد اماکن پادگانی را اجرا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دومین همایش مهندسی دفاعی و پدافند غیر عامل که با حضور نمایندگان شرکت های انبوه سازان مسکن کشور در ستاد این نیرو برگزار شد اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در یک نهضت بزرگ و جهادی در سال جاری طرح بزرگ ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی و ۸ هزار اماکن پادگانی را اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیر حیدری با بیان اینکه یک عرصه تلاش و سازندگی جدیدی در نیروی زمینی ارتش باز شد تاکید کرد: نیروی زمینی به عنوان نیروی محوری در ارتش است و این نیرو متصف به صفت ولایی و ولایت محوری بوده به این معنا که ما  در این نیرو تعهد الهی، آرمانی کرده ایم که مطابق با منویات مطاع مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)  برنامه ها رو تنظیم کنیم و طرح ها را ارائه بدهیم و در مقام اجرای منویات با بذل جان و سر حضور پیدا کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: فرماندهی معظم کل قوا موضوع احداث این پروژه را بر ما به عنوان یک نهضت خدایی و جهاد بزرگ تکلیف فرمودند تا در زمینه تکمیل منازل سازمانی کارکنان نیروی زمینی برنامه ریزی کنیم و ما نیز امتثال امر کردیم.  

امیر حیدری در ادامه تصریح کرد: فرمانده محترم کل ارتش امیر سرلشکر موسوی هم اعتقاد دارند به اینکه ارتش ما ارتشی معنویت محور بوده و به این امر واقف هستیم که معنویت این ارتش در امتثال اوامر مطاع و مبارک ولی امر مسلمین است و ما نیز فعالیت های مان را برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب  انجام خواهیم داد .

وی به نمایندگان انبوه سازان مسکن حاضر در همایش گفت: ما در نظر داریم ۴۰ هزار واحد مسکونی و اماکن پادگانی را احداث کنیم و این موضوع بسیار حائز اهمیت است، چند نکته مهم در این نهضت و مسیر جهادی قابل یادآوری است، اول اینکه باید خوش عهد باشیم، چرا که ما عهد کردیم در زمان مشخص این پروژه شروع و به پایان برسانیم، نکته دیگر اینکه استحکام در سازه ها از اهمیت خاصی برخوردار است، ما برای کسانی داریم این منازل را احداث می کنیم که جان خود را در کف دست قرار داده اند تا امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برقرار باشد.  

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان