Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@07:48:25 GMT

جانشین سپاه عاشورا:روحیه خودباوری درجامعه ترویج شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۳۴۵۰

جانشین سپاه عاشورا:روحیه خودباوری درجامعه ترویج شود

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده روز دوشنبه در یادواره 14 هزار شهید کارگری کشور به مناسبت روز جهانی کارگر، عامل بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور را ناشی از بی توجهی به خودباوری و اعتماد به نفس دانست و افزود: نباید به بهانه به دست آوردن علم و فناوری، داشته های خود را نادیده گرفته و مانع رشد و پیشرفت کشور در زمینه های گوناگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با طرح این سئوال که چرا هم اکنون اقتصاد کشور با رکود مواجه است؟ اظهار کرد: در سال های پس از انقلاب اسلامی و در حالی که کشور به شدت درگیر مشکلات و تحریم های اقتصادی بود، با تکیه بر توان داخلی و بدون کمک های خارجی در حوزه دفاعی، تجهیزات صنعتی، پالایشگاهی، پزشکی و ماهواره ای و موشک های نقطه زن به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافتیم.
عباسقلی زاده ادامه داد: برای توسعه اقتصادی کشور نباید به بیگانگان دل بست و با کم توجهی به توانمندی های داخلی جوانان برای رفع مشکلات چشم به بیرون از مرزها داشت.
وی، عبرت از تاریخ، عمل به آموزه های دینی و اطاعت از فرامین رهبری را رمز ماندگاری عزت کشور و عامل اصلی دست یابی به موفقیت های روز افزون در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی عنوان کرد.
این فرمانده و پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس با انتقاد از واردات بی رویه کالا به کشور، این امر را موجب افزایش نرخ بیکاری و بیکار شدن کارگران فعال در واحدهای تولیدی کشور دانست و گفت: واردات 36 هزار قلم کالا به کشور و پدیده شوم قاچاق اقتصاد کشور را به شدت تهدید می کند که به همین دلیل و بر اساس آمارهای منتشر شده 20 هزار واحد تولیدی و صنعتی متوسط و کوچک کشور یا تعطیل شده و یا در معرض تعطیلی هستند.
سردار عباسقلی زاده، کارگران را از عناصر مهم و تعین کننده توسعه اقتصادی برشمرد و با بیان اینکه باید با خرید کالای ایرانی و توسعه این فرهنگ در جامعه زمینه ساز فعالیت این قشر شد، افزود: عمل به شعار امسال می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی خانوارهای ایرانی را رفع کند.
وی از کارگران به عنوان قشر زحمتکش که از جایگاه بالایی در اسلام برخوردارند یاد و اظهار کرد: این جایگاه به حدی رفیع است که تلاش کارگران هم تراز مجاهدت در راه خدا توصیف شده است.
به گزارش ایرنا، در این همایش تعدادی از خانواده های شهدای کارگر آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.
3038/6183
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آموزه های دینی بیکاری خانواده عاشورا هشت سال دفاع مقدس موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد