Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حمیدرضا پارسا مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: دو پرواز فرودگاه زاهدان در مسیر زاهدان-مشهد و بالعکس به شماره‌های پرواز 852 و 853 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل نقص فنی لغو شد.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: هواپیمای شرکت آسمان قرار بود براساس برنامه امروز ساعت 9 صبح از زاهدان به مشهد پرواز کند که به‌دلیل نقص فنی این پرواز انجام نشد و متعاقب آن پرواز مسیر برگشت یعنی از مشهد به زاهدان نیز لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هواپیمای شرکت آسمان قرار بود در ادامه برنامه پرواز، عصر امروز از زاهدان به سمت تهران عزیمت کند که این پرواز نیز بعد از برطرف شدن نقص فنی و رسیدن قطعه مورد نیاز هواپیما انجام می‌شود.

پارسایی در ادامه از تغییر برنامه پروازی شرکت هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه زاهدان خبر داد و گفت: پرواز شماره 487 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما در مسیر زاهدان-مشهد نیز که قرار بود ساعت 16 امروز انجام شود با یک ساعت تأخیر در ساعت 17 انجام می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: تا این لحظه دیگر پروازهای فرودگاه زاهدان براساس برنامه قبلی انجام می‌شود و هر گونه تغییر در برنامه به اطلاع مسافران عزیز خواهد رسید.

انتهای پیام/ پ

 

لغو پروازهای زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش

ایسنا/هرمزگان محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش در سالن پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش به بهره برداری رسید.

 ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پروازها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پروازها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پروازها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت