Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@20:39:08 GMT

خطر از دست دادن جام جهانی برای کاپیتان تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۶۳۵۶

ساعت24-مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران و بازیکن تیم آ.ک یونان دچار مصدومیت شد که این مصدومیت سطحی نیست.

 امروز سایت گازتا اسپورت یونان اعلام کرد ، مسعود شجعاعی کاپیتان تیم ملی ایران و بازیکن تیم آ.ا.ک یونان دچار مصدومیت شد که این مصدومیت سطحی نیست.

بنا بر این گزارش مهاجم ایرانی در دیدار شب گذشته مقابل کورفو در حالیکه 66 دقیقه از بازی گذشته بود از ناحیه زانو احساس درد شدیدی کرد به طوریکه مجبور شد تا زمین را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میزان مصدومیت به حدی بود که بازیکن قادر به شرکت در تمرینات امروز صبح نشد.


گفته شد این مصدومیت می تواند کی روش را نگران کند زیرا ممکن است مسعود شجاعی جام جهانی 2018 روسیه را از دست بدهد.

باشگاه

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج عجیب امید عالیشاه در بازی مقابل سپاهان که به‌نوعی فریب عثمان دابو را خورد، حالا سرخ‌ها در بازی حساس مقابل نساجی کاپیتان تیم خود را نخواهند داشت. عالیشاه در بازی با آلومینیوم اراک مصدوم بود و این بازی مهم را از دست داد و البته غیبتش به چشم آمد چرا که به نظر می‌رسد شماره 2 پرسپولیس جایگزین مناسبی ندارد.

عالیشاه در این فصل یکی از سه بازیکن برتر پرسپولیس بوده و شاید بتوان او را بهترین و مؤثرترین بازیکن تیمش هم نامید.

او در بازی با سپاهان هم با وجود دو هفته دوری از تمرین کیفیت خوبی ارائه داد و اگر اسیر آن ماجرای دقیقه 82 نمی‌شد، حالا می‌توانست در بازی قائمشهر دست مربی‌اش را بگیرد اما اکنون اوسمار دوباره باید بازی بدون کاپیتانش را تجربه کند و برای انتخاب جانشین مناسب برای این بازیکن چالش خواهد داشت.

در بیشتر بازی‌های قبلی وحید امیری بعضاً جانشین عالیشاه می‌شد و جای او را به‌عنوان بازیکن آزاد پشت مهاجم نوک پر می‌کرد اما یک‌بار نیز محمد خدابنده‌لو در آن پست به میدان رفت. با این حال به نظر می‌رسد قابلیت‌های عالیشاه برای بازی در آن پست مناسب‌تر است و حتی امیری باتجربه نیز نمی‌تواند کاری که عالیشاه در آن منطقه انجام می‌دهد را انجام دهد.

پرسپولیس عصر دوشنبه باید در قائمشهر مقابل نساجی بازی کند و عالیشاه شانس بازی مقابل تیم استان خود را از دست داده است؛ در حالی که بودنش در آن مسابقه می‌توانست به لحاظ فنی و روانی شرایط پرسپولیس را بهتر کند.

دیگر خبرها

  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت