Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:09:49 GMT

پایان آرزوهای تفضلی؛ نه جام‌جهانی، نه چمپیونشیپ

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۲۸۲۸۸

پایان آرزوهای تفضلی؛ نه جام‌جهانی، نه چمپیونشیپ

رایان تفضلی که تا همین یک ماه قبل امیدوار بود به تیم ملی ایران دعوت شود و البته همراه با پتربورو یونایتد مجوز صعود به چمپیونشیپ را به دست بیاورد، به هیچ یک از اهداف خود نرسید و فصل را با آسیب دیدگی به پایان رساند.  

به گزارش "ورزش سه"، پتربورو در هفته چهل و پنجم لیگ یک انگلیس در ورزشگاه آباکس و در حضور 4667 تماشاگر با 2 گل ماریوت و کوپر، فلیت وود را شکست داد تا 64 امتیازی شود و در رده هشتم جدول قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفضلی به دلیل آسیب دیدگی جایی در فهرست 18 نفره پتربورو نداشت تا مثل چند بازی قبل، دیدار تیمش را از روی سکوها تماشا کند. این برد البته باعث نشد تا پتربورو همچنان امیدوار به صعود باشد. این تیم حتی اگر در آخرین بازی خود مقابل پورتسموث به پیروزی برسد 67 امتیازی می‌شود اما نمی‌تواند راهی برای صعود به چمپیونشیپ پیدا کند. از لیگ یک انگلیس 2 تیم به صورت مستقیم به چمپیونشیپ صعود می‌کنند و تیم‌های سوم تا ششم هم در پلی‌آف حاضر می‌شوند تا یک تیم از بین آنها مجوز صعود را به دست بیاورد.


ویگان اتلتیک و بلکبرن روورز، 2 تیم قدیمی و با سابقه انگلیس توانستند با اختلاف رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص بدهند و به چمپیونشیپ صعود کنند. شرزبوری، روترهام، چارلتون و اسکانتورپ یونایتد هم تیم‌های سوم تا ششم هستند که باید در پلی آف برای صعود تلاش کنند. پتربورو با توجه به اختلاف 6 امتیازی با اسکانتورپ یونایتد از حضور در پلی‌آف باز ماند تا آرزوهای رایان تفضلی نقش بر آب شود. مدافعی که این فصل 33 بازی برای پتربورو انجام داد و 2642 دقیقه در زمین حضور داشت.


آسیب دیدگی تفضلی مقابل ویمبلدون اما باعث شد تا این مدافع 196 سانتیمتری چند هفته دور از ترکیب پتربورو باشد. همین مصدومیت اندک شانس تفضلی برای حضور در اردوی تیم ملی ایران را نیز از او گرفت تا رایان نه توفیقی در سطح باشگاهی به دست بیاورد و نه همراه تیم ملی ایران به جام جهانی برود. حالا باید دید برنامه تفضلی برای فصل بعد چیست؟ ادامه حضور در پتربورو یا بازی در سطحی بالاتر؟

جام جهانی 2018 (روسیه) رایان تفضلی پیتربرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه رایان تفضلی پیتربرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴

تیم ملی فوتسال افغانستان در پلی‌آف بازنده‌ها (انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴) به مصاف تیم ملی فوتسال عراق خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال افغانستان که برای اولین‌بار موفق به حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شده بود، روز گذشته با شکست مقابل تاجیکستان از حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ بازماند.

ملی پوشان فوتسال افغانستان در وقت‌های اضافه با نتیجه دو بر یک بازی را به تاجیکستان واگذار کردند.

شب گذشته با پیروزی ازبکستان در برابر ویتنام این فرصت برای ملی پوشان فوتسال افغانستان فراهم شد تا شانس خود را برای حضور در جام جهانی فوتسال ازبکستان محک بزند.

حالا روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران و ۱۱:۳۰ به وقت کابل، افغانستان به مصاف عراق خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار با برنده قرقیزستان و ویتنام بازی خواهد کرد. افغانستان در صورت پیروزی در این مسابقات به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • برای هدفی بزرگ‌تر از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم