Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمندگان «انصارالله» با کمک ارتش یمن عملیات گسترده‌ای را به منظور انتقام خون شهدای حمله ناجوانمردانه جنگنده های رژیم سعودی به یک مراسم عروسی در منطقه «بنی قیس» استان «حجه» آغاز کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رزمندگان «انصارالله» با کمک ارتش یمن عملیات گسترده‌ای را به منظور انتقام خون شهدای حمله ناجوانمردانه جنگنده های رژیم سعودی به یک مراسم عروسی در منطقه«بنی قیس» استان «حجه» آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری«المسیره نت» یمن اعلام کرد: نیروهای یمنی حمله خود را از دو محور علیه مواضع نظامیان رژیم سعودی در مناطق«الطلعه و الشرفه» جنوب کشور عربستان آغاز کردند.

رزمندگان انصارالله در این عملیات موفق شدند علاوه بر پیشروی در مناطق، ده‌ها نظامی سعودی و شورشی وابسته به آن‌ها را کشته و زخمی کنند.

هم‌زمان یگان موشکی انصارالله بعد از شناسایی مواضع نظامیان رژیم سعودی در مناطق «الشرفه، السدیس و صحرای الاجاشر» واقع در استان «نجران» عربستان، مواضع آن‌ها را با ده‌ها موشک مورد هدف قرار دهد و ده‌ها تن از آن‌ها را کشته و زخمی کند.

از محور منطقه «عسیر» واقع در جنوب کشور عربستان خبر می‌رسد، حملات موشکی سنگین رزمندگان یمنی علیه مواضع نظامیان سعودی در مناطق «التباب السود و گذرگاه علب» منجر به کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای رژیم شده است.

خبرنگار میدانی شبکه خبری المسیره نت یمن اعلام کرد: حمله موشکی نیروهای یمنی خسارت زیادی را به تجهیزات نظامی رژیم سعودی در مناطق وارد کرده است.

نمایشگر ویدیو       00:00   00:55 دریافت فیلم:

گروهی از رزمندگان تک‌تیرانداز انصارالله همچنین موفق شدند با شناسایی نظامیان رژیم سعودی در منطقه «العش» در استان «نجران» عربستان، شماری از آن‌ها را به هلاکت برسانند.

منابع میدانی به رسانه‌های یمنی اعلام کردند: تک‌تیراندازان انصارالله در یک ماه گذشته حدود 60 نظامی رژیم سعودی و شورشی وابسته به آن‌ها را در جبهه‌های شمالی به هلاکت رسانده‌اند.

حمله ناجوانمردانه جنگنده های رژیم سعودی به یک مراسم عروسی در منطقه«بنی قیس» استان حجه، منجر به شهید و زخمی شدن بیش از 120 تن از شرکت کنندگان در مراسم شد.

انتهای پیام/ المسیره نت

ت دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۲۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های خبری لبنان بامداد پنجشنبه از بمباران مجدد مناطقی از جنوب لبنان از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و واحدهای توپخانه این رژیم خبر دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی شهرک کفرکلا را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

همچنین المیادین از جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های اشغالگران نیز حومه شهرک شبعا را با دو موشک هدف قرار دادند.

گفتنی است که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون، شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی از ترس حملات موشکی حزب الله لبنان مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از بیماری‌های روحی و روانی رنج می‌برند.

کد خبر 6094787

دیگر خبرها

  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!
  • بلومبرگ: عربستان دیدگاه‌های ضد اسرائیلی را سرکوب می‌کند
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم