Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@10:11:01 GMT

افتتاح نخستین شعبه مجازی« فرا دی» در بانک دی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۲۶۶۹


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، با حضور در شعبه «فرا دی»، نخستین شعبه مجازی این بانک را در منطقه دیباجی تهران افتتاح کرد.
قربانی در این مراسم ضمن تاکید بر گسترش شعب مجازی بانک دی با تقدیر از فعالیت‌های معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک گفت: امروزه دیگر فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار و یا تسهیل کننده سایر عملیات و فرآیندهای سازمان تلقی نمی‌شود، بلکه فناوری اطلاعات موتور محرکه همه بخش‌های سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تاثیر دوگانه فناوری‌ اطلاعات بر بهره‌ وری نیروی انسانی سازمان و رضایتمندی مشتریان گفت: روند شاخص‌های سازمانی نشان داده است میان گسترش فناوری اطلاعات و بازده سازمان و بهره‌وری نیروی انسانی، از یک سو و افزایش رضایت مشتری از طریق افزایش تنوع محصولات و بهبود كیفیت خدمات و تسریع و تسهیل روند امور اداری از سوی دیگر، رابطه مستقیمی وجود دارد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به تمرکز استراتژی‌های بانک دی در سال جاری بر توسعه سوپر مارکت مالی الکترونیک افزود: تعبیر سوپر مارکت مالی الکترونیک ناظر بر مشتری‌گرایی و مشتری‌محوری به جای کارمندمحوری است، بدین معنی که مشتری شخصاً تمام امور بانکی خود را انجام می‌دهد و در صورت نیاز به راهنمایی، متصدیان شعبه پاسخگو هستند که این امر گامی اساسی در تسریع امور مشتریان و کاهش هزینه‌های بانک است.

محمد علی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک نیز در مراسم افتتاح نخستین شعبه مجازی فرا دی با اشاره به قابلیت‌های این شعبه گفت: توسعه شعب الکترونیکی به جای شعب فیزیکی که همان کارکرد شعب بانک دی را دارند، به مشتریان این امکان را می‌دهند که به صورت 24 ساعته خدماتی مانند افتتاح حساب، صدور کارت نقدی‏ و کارت هدیه، واریز و برداشت نقدی، انتقال وجه، وصول چک های عهده بانک و پرداخت اقساط تسهیلات را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشند.
بخشی زاده در ادامه افزود: این شعبه در فاز نخست ، خدمات احراز هویت، افتتاح حساب و تعریف مشتری، صدور کارت نقدی و کارت هدیه و نیز واریز و برداشت نقدی را به مشتریان ارائه می دهد و خدمات انتقال وجه، وصول چک های عهده بانک، درخواست خدمات الکترونیک بانک، پرداخت اقساط تسهیلات و امکانات جانبی مانند خدمات اینترنت بانک، خدمات الکترونیک بانک و خدمات ایثارگران در فاز دوم توسط شعبه مجازی فرا دی اجرایی خواهد شد.
گفتنی است که معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی طراحی و توسعه یک نرم افزار موبایلی را جهت تکمیل فرآیند خدمت رسانی و تسهیل امور مشتریان در شعبه مجازی فرا دی در دست اجرا دارد .همچنین ارائه خدمات مربوط به بورس، بیمه و کارگزاری های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت رسانی مطلوب تر به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در چشم انداز توسعه این شعبه در نظر گرفته شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید

معاون بانک مرکزی گفت: برات الکترونیک ابزار قدرتمند تامین مالی تولید در زمان سیاستهای انقباضی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهران محرمیان معاون بانک مرکزی در مراسم رونمایی از برات الکترونیک در وزارت اقتصاد، گفت: در راستای برنامه کنترل تورم از طریق کنترل مقداری ترازنامه بانکها مدیریت خلق نقدینگی در دستور کار قرار گرفته است.

محرمیان افزود: گفت: یگ‌نگرانی در این مسیر موضوع تامین مالی تولید است. پروژه برات الکترونیکی در زمان سیاستهای انقباضی پول به عنوان یک ابزار بسیار کارا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود، شبکه بانکی برای پیاده سازی این پروژه آمادگی کامل دارند، اداره تامین مالی زنجیره تولید و حوزه فناوری های نوین موارد فنی و جزییات را به خوبی پیش برده اند.

محرمیان گفت: هماهنگی خیلی خوبی در میان وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ایجاد شد و امروز شاهد رونمایی از سامانه برات الکترونیک هستیم.

معاون فناوریهای نوین بانک مرکزی در خاتمه گفت: وزارت ارتباطات در سامانه تعامل پذیری، شرکت خدمات انفورماتیک و.... نیز در نهایی سازی این پروژه مشارکت داشتند.

در این نشست معاون اقتصادی وزارت اقتصاد تاکید کرد، برات الکترونیک ابزار مکمل اوراق گام است و یک ابزار مهم برای تامین مالی تولید محسوب میشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی