Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:42:33 GMT

بیرجند| یادواره سردار شهید رحیمی در خراسان جنوبی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۲۷۴۹

بیرجند| یادواره سردار شهید رحیمی در خراسان جنوبی برگزار شد

یادواره شهید سید احمد رحیمی همزمان با سالروز شهادت این شهید بزرگوار در هیئت ابوالفضلی (مصلی) شهرستان بیرجند برگزار شد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، فرزاد فیروزی شامگاه دوشنبه در یادواره سردار شهید سید احمد رحیمی در هیئت ابوالفضلی شهرستان بیرجند (مصلی) اظهار داشت: این یادواره به همت همکاران ما در بیمارستان شهید رحیمی بیرجند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی افزود: در این راستا سازمان‌هایی اعم از  مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان، ارتش استان، بسیج جامعه پزشکی، فرماندهی انتظامی استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سپاه انصالرضا(ع) استان، مرکز آموزش امام رضا(ع) 04 بیرجند، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند و موسسه آیه‌های استقامت برای برگزاری این یادواره همکاری داشتند.

وی به اهداف برگزاری این یادواره اشاره و بیان کرد: هدف از برگزاری این یادواره زنده شدن یاد و خاطره شهدا و الگوبرداری از مشی و مرام شهدا است.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به رشادت‌های شهید رحیمی تصریح کرد: شهید سید احمد رحیمی از شهدای شاخص استان و از دانشجویان پیرو خط امام و از پیشتازان بوده است.

فیروزی خاطرنشان کرد: ویژگی‌های خاص و متعددی در این شهید وجود دارد که ایشان را شاخص کرده است و شهید سید احمد رحیمی می‌تواند یک الگو برای نسل جوان باشد، نسل جوانی که تشنه محتوای سالم، اصیل و صحیح است.

وی یادآور شد: باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و زندگی نامه شهدا را برای نسل جوان بازگو کنیم تا آنان با شهدا بیشتر آشنا شوند.

در این مراسم متن بیانیه سیدمحمد تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در راستای این یادواره توسط فرزاد فیروزی قرائت شد.

در پایان  مراسم از مادر شهید سید احمد رحیمی و برادر این شهید تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در این مدت ۷۰ تخت ویژه آی سی یو با تجهیزات کامل، ۲۲ دستگاه آزمایشگاهی پیشرفته، ۳۱ دستگاه شاخص تشخیصی از جمله سه دستگاه ام ار آی برای قاین، فردوس و طبس، ۵۶۴ تخت بیمارستانی، دستگاه سی تی اسکن آنژیو (برای مرکز فوق تخصص قلب بیرجند) و یک دستگاه سی تی اسکن دیگر برای بیماران سرطانی و قلب و عروق با کمک دولت تأمین شده است.

موسوی میرزایی افزود: در دولت سیزدهم همچنین ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی تکمیل شده و علاوه بر طرح‌های توسعه بیمارستان‌های بشرویه، درمیان و سرایان، برای قاین، نهبندان، زیرکوه و طبس هم پروژه فعال است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۱ نفر دستیار تخصصی پزشک در هشت رشته دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشغول به تحصیلند گفت: هم اکنون ۶۵ کد رشته در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند فعال است و علاوه بر آن ۲۱۱ دانشجوی تحصیلات تکمیلی هم در رشته‌های مختلف از جمله مغز و اعصاب، جراحی اعصاب، بیماری‌های داخلی، قلب، رادیولوژی، جراحی عمومی و ... در حال تحصیلند تا به جمع جامعه‌ی پزشکی بپیوندند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: ۴۳ مرکز سلامت شهری، ۶۱ مرکز سلامت روستایی، ۷۱ پایگاه بهداشتی، ۳۲۶ خانه بهداشت، ۸۵ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ۲ پایگاه امداد هوایی در خراسان جنوبی خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.

وی گفت: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در بخش خصوصی و دولتی مهمترین هدفگذاری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است که هم اکنون حدود ۹ هزار پرسنل دانشگاه، برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • توسعه روابط خارجی خراسان جنوبی در دستور کار است
  • تاکنون تخلفات انتخاباتی خاصی در خراسان جنوبی نداشته‌ایم
  • مردم خراسان جنوبی همیشه در صحنه
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • ۲۸۹ هزار نفر از اهالی خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند