Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@06:36:44 GMT

پاسخ جادوگر به شروط یک تیم!

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۳۳۲۶۳

پاسخ جادوگر به شروط یک تیم!

به گزارش پارس نیوز، 

در چند روز گذشته شاهد نامه‌نگاری‌های باشگاه سپیدرود و پاسخ پیامکی سرمربی سپیدرود به این نامه‌نگاری‌ها بوده‌ایم و باید منتظر ماند و دید کی این نامه‌نگاری‌ها به پایان می‌رسد.

باشگاه سپیدرود رشت در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه در نامه‌ای به شماره 47/893 خواهان ارائه کتبی برنامه فصل آتی لیگ برتر از سوی سرمربی تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامه از سوی علی کریمی به مدیریت باشگاه سپیدرود رشت پاسخ داده شد و کریمی برای ارائه برنامه یک‌ساله خواهان مشخص شدن بودجه باشگاه شد.

باشگاه سپیدرود رشت در نامه‌ای دیگر به شماره 47/892 خواهان ارائه بودجه از سوی سرمربی سپیدرود شده تا این بودجه در کمیته فنی موردبررسی قرار بگیرد و به تصویب هیات مدیره باشگاه برسد؛ این نامه از سوی کریمی پاسخ داده نشد و به همین دلیل باشگاه سپیدرود در نامه‌ای دیگر به شماره 47/950 با گذاشتن هشت شرط خواهان ارائه برنامه از سوی علی کریمی شد.

سرمربی سپیدرود رشت در پیامکی خطاب به جواد تن زاده و فرهاد خراسانی، پاسخ آخرین نامه باشگاه را داده است.

*متن پیامک علی کریمی خطاب به مدیرعامل و سخنگوی باشگاه سپیدرود به شرح ذیل است:

«به نام خدا»

حضور مالک محترم باشگاه سپیدرود رشت

سلام

کاش قبل از ارسال آخرین نامه که مثل دو نامه قبلی پاسخی به درخواست ما نداشت، شادی و خوشحالی هواداران دو تیم نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان را بابت صعودشان به لیگ برتر می‌دیدید تا بیشتر به اهمیت بقای سپیدرود در لیگ برتر که به لطف خدا، هواداران و بازیکنانش به دست آمد پی می‌بردید. درهرصورت در پاسخ به نامه شماره 950/47 مورخ 9/2/1397 باید بگویم همان‌طور که در ابتدای فصل متعهد شدیم سرمربی برای انتخاب دستیاران، بازیکنان و البته تمام مسائل مربوط به امور فنی اختیار تام دارد. این نه‌تنها خواست غیرمنطقی نیست بلکه جزو اولین شروط هر مربی و از اختیارات مسلم و طبیعی مربیان است. البته می‌توانید دراین‌باره از اهالی فوتبال و کارشناسان خبره مشورت بگیرید. (نه مشاوران فعلی)

در این نامه شما به‌دفعات نام کمیته فنی را مطرح کرده‌اید که حداقل آن‌ها را به هواداران معرفی کنید چون من که آن‌ها را نمی‌شناسم. شما دربند 6، 7 و 8 از صائب رأی بودن کمیته فنی و تأییدیه آن‌ها در جذب بازیکن و مبلغ قراردادها نام بردید درحالی‌که وظیفه کمیته فنی و در رأس آن مدیر فنی نظارت بر کار کادر فنی است نه دخالت. (البته این را هم می‌توانید از کارشناسان خبره بپرسید)

ضمن این‌که اگر قرار باشد کمیته فنی در همه این موارد دخالت کند پس چرا کادر فنی باید پاسخگو باشد؟ آیا بهتر نیست این کمیته خودش هم مسئولیت پاسخگویی به هواداران را بر عهده بگیرد؟

من قبل از بازی با تراکتورسازی خواستم که قرارداد کادر فنی تمدید شود. پس‌ازآن درخواست تسویه‌حساب با مجموعه تیم را داشتم و درنهایت هم همچون تمام مربیان خواستم از هدف‌گذاری و تعیین بودجه باشگاه مطلع شوم تا بر اساس آن نسبت به جذب بازیکن و اجرای سایر برنامه‌های مدون اقدام کنم که متأسفانه هیچ‌کدام آن‌ها انجام نشد. به‌هرحال من در همه‌سال‌های فوتبالم آموختم که برای موفقیت باید تلاش کرد و اختیار تام داشت. به همین دلیل و بر اساس همان صحبت‌هایی که در ابتدای حضورم با شما در سپیدرود داشتیم و اختیار تام در امور فنی بر عهده من بود از این به بعد هم با همین شرایط در امور فنی فعالیت خواهم کرد. اختیار تام سرمربی به معنای انتخاب دستیاران، بازیکنان، برگزاری اردوها و تمام مسائل فنی است که بعد از تعیین بودجه و هدف‌گذاری باشگاه مشخص می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر علی کریمی بودجه پیامک شادی نساجی نفت فوتبال بازی فوتبال لیگ پارس جادوگر پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم

یکی از مسئولان ارشد حماس اعلام کرد که پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی به موضع حماس درباره مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرا را دریافت کردیم و بعد از اتمام بررسی‌ها پاسخ خود را اعلام می‌کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «خلیل الحیه» معاون رئیس حماس در نوار غزه در بیانیه‌ای درباره مذاکرات مربوط به آتش بس و تبادل اسرا که با حواشی زیادی طی هفته‌های گذشته همراه بوده است و صهیونیست‌ها مانع از به نتیجه رسیدن آن شده بودند، اعلام کرد که حماس پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی به موضع این جنبش درباره مذاکرات را که در 13 آوریل به میانجی‌های قطری و مصری تحویل شده بود دریافت کرد.

الحیه بدون اینکه به جزئیات بیشتر اشاره کند تاکید کرد که جنبش حماس پاسخ رژیم صهیونیستی را بررسی می‌کند و بعد از اتمام بررسی‌ها موضع خود را اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که پیشتر «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته بود که تلاش‌های جدیدی از جانب قطر و مصر جهت رسیدن به توافق میان حماس و اسرائیل در حال انجام است و یک شتاب جدیدی در مذاکرات درباره معامله تبادل اسرا وجود دارد.

این اظهارات مقام مذکور آمریکایی در زمانی مطرح شد که قاهره اعلام کرد روز جمعه یک هیئت امنیتی از مصر شامل گروهی از متخصصان پرونده فلسطین برای گفتگو درباره چارچوب جامع آتش بس غزه وارد تل آویو شده است.

شبکه خبری قاهره به نقل از یک مقام امنیتی مصر گزارش داد که پیشرفت‌های قابل توجهی در نزدیک کردن دیدگاه‌های هیئت‌های مصری و اسرائیلی درباره رسیدن به توافق آتش بس در نوار غزه صورت گرفته است.

از سوی دیگر وبسایت عبری «0404» اعلام کرد که «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی کابینه راست افراطی اسرائیل، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر را تهدید کرده که در صورت موافقت با ابتکار مصر، او (اسموتریچ) کابینه را ترک خواهد کرد.

واکنش تند حماس به ادعاهای بلینکن درباره مذاکرات آتش‌بسحماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد

براساس گزارش این شبکه صهیونیستی، اسموتریچ ابتکار مصر را یک تسلیم خطرناک از جانب اسرائیل و یک پیروزی فاجعه بار برای حماس دانست.

همچنین شبکه الجزیره به نقل از سازمان رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از وزرای شورای امنیتی کوچک این رژیم که هویت خود را فاش نکرد اعلام کرده است که نتانیاهو خواستار رسیدن به توافق نیست و موانع زیادی در این زمینه ایجاد می‌کند.

این درحالی است که یکی از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیروز جمعه در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین» درباره مذاکرات غیرمستقیم مقاومت با رژیم صهیونیستی گفت که طرف اسرائیلی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود که به واسطه‌ها ارائه داده بود، تغییراتی ایجاد کند.

وی درباره این تغییرات ایجاد شده اظهار داشت که رژیم صهیونیستی زمانی این تغییرات را انجام داد که حماس و مقاومت را در پیشنهاد اخیرش مطلق و قاطع دید. اسرائیلی‌ها در حال حاضر مدام در حال تماس با مصری‌ها هستند تا به پیشنهادی برسند که حماس و مقاومت بتوانند آن را قبول کنند.

وی در ادامه گفت که جنبش حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهادی را که شامل آتش‌بس و خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از نوار غزه نباشد، نمی پذیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • شروط مجلس برای معافیت مالیات بر سرمایه در انتقال املاک
  • شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟