Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: بارش شدید باران و استمرار آن از شب گذشته تا صبح امروز یازدهم اردیبهشت، باعث آبگرفتگی معابر در سطح شهرستان های آران و بیدگل و کاشان و مسدود شدن برخی مسیرهای ارتباطی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، بارش شدید باران و استمرار آن از شب گذشته تا صبح امروز یازدهم اردیبهشت، باعث آبگرفتگی معابر در سطح شهرستان های آران و بیدگل و کاشان و مسدود شدن برخی مسیرهای ارتباطی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محور‌های اصلی همچون محور قدیم کاشان- اردستان و اردستان- نطنز و همچنین محور‌های فرعی قهرود به قمصر و ابیانه به دلیل بارش باران مسدود شده است.

 

در محور‌های کاشان- اردستان و اردستان- نطنز با توجه به حجم آبگرفتگی، تردد وسایل نقلیه سبک ممنوع بوده و فقط وسایل نقلیه سنگین می‌توانند تردد کنند.

 

همچنین مسیر ارتباطی ابوزید آباد آران و بیدگل به کاشان و مسیر کاشان به شهرک صنعتی جعفرآباد به علت سیلاب قطع شده است. محور روستای یزدل آران و بیدگل به درم (متصل به جاده قدیم قم ) هم به دلیل تخریب بخش هایی از جاده، مسدود است.

 

مدیریت آموزش و پرورش آران و بیدگل هم در اطلاعیه ای اعلام کرد، کلیه مدارس بخش  کویرات این شهرستان به دلیل بارندگی شدید و وقوع سیل در جاده، امروز یازدهم اردیبهشت ماه تعطیل است.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روز ملی خلیج فارس ۱۰ اردیبهشت نیمه شعبان نمایشگاه کتاب تهران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جشن های نیمه شعبان جشن نیمه شعبان شیعیان دولت بارندگی و سیلاب شهرستان آران و بیدگل سیلاب تعطیلی مدارس تعطیلی آران و بیدگل کاشان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس بسیج رسانه آران و بیدگل گفت: با توجه به فعالیت های بسیج رسانه شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای با مساعدت اداره فرهنگ و ارشاد این دفتر به صورت مستقل در محل اداره ارشاد شهرستان افتتاح شد.

محمد رضا رحمتی افزود: پوشش اخبار و گزارش های مختلف با اعضای بسیج رسانه شهرستان در خبرگزاری های محلی و کشوری و همچنین همکاری در زمینه های مختلف فرهنگیو اجتماعی رسانه توسط خبرنگاران آران و بیدگل از جمله فعالیت های بسیج رسانه شهرستان بوده است.

 

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان