Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ فرهاد مجلسی روحانی مدیر خانه فرهنگ ایثار، از برپایی غرفه خانه فرهنگ ایثار در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و اظهار داشت: این غرفه در بخش سازمان ها و نهادها واقع شده است.
وی با بیان این نکته که خانه فرهنگ ایثار، زیر نظر دفتر ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کند به برنامه های این غرفه در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: طرح «کتابخانه مهربانی»، با هدف جمع آوری کتاب های مردمی و ارسال آن ها به مناطق کم برخوردار کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجلسی تصریح کرد: «ایثار نوشت» نام برنامه دیگری است که در آن بازدیدکنندگان مصادیق ایثار و مهربانی را با قلم خود در دفتر ایثار ثبت می کنند که پس از پایان نمایشگاه این دست‌نوشته ها ثبت و ضبط شده و در آینده به‌عنوان کتاب به چاپ می رسد.
مدیر خانه فرهنگ ایثار از نمایش 2 کتاب در خصوص آزادگان و رزمندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود: «ایستاده چون سرو» مربوط به آزادگان کشور و «تلخ شیرین» مربوط به رزمندگان دوران دفاع مقدس نام این 2 عنوان کتاب است که از طریق مصاحبه جمع آوری و به صورت داستانک به چاپ رسیده است.
وی هدف از حضور غرفه خانه فرهنگ ایثار در نمایشگاه را ارتباط بیشتر با اصحاب قلم، ناشرین و بازدید کنندگان بیان کرد و گفت: امیدواریم با این هدف بتوانیم بحث ایثار و فداکاری را در جامعه بسط و گسترش دهیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد

رونی یولیان تورو در جریان بازدید از غرفه استان فارس در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان فارس ضمن اذعان براینکه کشور ایران دارای توانمندی‌های قابل توجهی در حوزه صنعت، کشاورزی و تکنولوژی است، گفت: برای نخستین بار که در یک نمایشگاه بین المللی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان فارس آشنا شدم و از این بابت خرسندم.

او با اشاره به بازدیدی که طی روز‌های گذشته از شهر شیراز داشته، افزود: شیراز و زیبایی‌های آن واقعاً یک شگفتی است و امیدوارم در سفر‌های آتی برای یک رویداد تجاری به نتیجه برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد