Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: قاتل محمدحسین 10 ساله صحنه ربودن و قتل پسربچه مشهدی را پیش روی قاضی ویژه قتل و پلیس آگاهی بازسازی کرد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح امروز سجاد عامل قتل Murder هولناک محمدحسین 10 ساله که روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه این پسربچه را تحت عنوان راننده آژانس در بلوار موسوی قوچانی سوار بر خودرو کرد و وقتی دید نمی تواند او را هدف نیت شیطانی خود قرار دهد دست به قتل پسربچه زد با حضور در محل جنایت Crime صحنه جرم Crime را بازسازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد ساعت 10 صبح امروز همراه ماموران پلیس Police آگاهی مشهد و قاضی Judge کاظم میرزایی بازپرس ویژه قتل از شعبه 211 دادگاه عمومی و انقلاب مشهد پای در بلوار موسوی قوچانی 35 گذاشت.

بازسازی صحنه جرم با حضور خانواده محمد حسین 10 ساله و اهالی محل شروع شد و عامل این جنایت لحظه به لحظه پس از سوار شدن محمد حسین بر خودرویش تا صحنه قتل پسربچه در شهرک صنعتی مشهد را پیش روی کارآگاهان و قاضی ویژه قتل بازسازی کرد.

گفتنی است سجاد صبح یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت و پس از برگزاری کمیسیون، سلامت روانی این قاتل جوان تایید شد.

بنا به این گزارش، جمعی از مردم در زمان بازسازی صحنه قتل محمد حسین از نیروی انتظامی و قوه قضاییه تشکر و قدردانی کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث آزار و اذیت تجاوز قتل مشهد عکس دیوانه صحنه حوادث مشهد مارمولک شهرک صنعتی محمد حسین 10 ساله عکس روزنامه فیلم حمله قتل ایران پرونده ایرانی داغترین ها آزار و اذیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری

سرهنگ کریمی گفت: بعد از وقوع قتل در عنبرآباد سه نفر عامل مرتب با این قتل دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی، به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور