Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیأت فوتبال خراسان‌ رضوی گفت: مجمع سالیانه هیأت فوتبال خراسان‌ رضوی از امروز سه‌ شنبه با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و رؤسای شهرستان‌ های استان برگزار می شود.

مهدی برادران افزود: این مجمع با دستور جلسه اعلام برنامه‌ های پارسال و برنامه‌ ریزی برای برنامه‌های سال جدید تشکیل می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مجمع سالیانه هیأت فوتبال خراسان‌ رضوی صبح و عصر برگزار می شود و تاج نیز طبق برنامه‌ ریزی، در جلسه عصر شرکت خواهد کرد.

رئیس هیأت‌ فوتبال خراسان‌ رضوی گفت: بعد‌از اتمام مجمع سالیانه هیأت‌ فوتبال خراسان‌ رضوی‌، قرار است رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری با اصحاب رسانه صحبت کند و به پرسش‌ های آنان پاسخ دهد.

برادران درباره دیگر برنامه‌های تاج گفت: "روز چهارشنبه، ما برنامه‌ای دیگر داریم که از ادغام دو مراسم تشکیل خواهد شد. این مراسم قرار است عصر چهارشنبه در سالن آمفی‌ تئاتر ورزشگاه امام‌رضا‌(ع) برگزار شود که در بخش اول، ما از تیم‌ های برتر فوتبال و فوتسال استان در لیگ‌ های استانی تجلیل خواهیم کرد و در بخش دوم، دوره مربیگری A کنفدراسیون آسیا را با حضور چهره‌ هایی همچون نکونام، عنایتی، قربانی، نکیسا و غیره افتتاح خواهیم کرد که در این برنامه علاوه‌ بر مهدی تاج قرار است محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز حضور داشته باشد. همچنین از مربیانی همچون قلعه‌نویی و علی دایی هم دعوت کرده‌ایم که در این مراسم حضور داشته باشند".

وی با اشاره‌ به اینکه سفر تاج به مشهد عصر پنجشنبه به پایان می‌ رسد، گفت: در‌ خلال این برنامه‌ ها احتمال دارد رئیس فدراسیون فوتبال، با مهندس تقی‌ زاده‌ خامسی، شهردار مشهد، هم جلسه‌ ای داشته باشد. علاوه‌ بر این تلاش می‌ کنیم مدیران باشگاه‌ های مشکی‌ پوشان و پدیده نیز با تاج جلسه‌ ای برگزار کنند.

قرار است تاج بعد‌از سفر مشهد، مستقیم به امارات برود تا در مراسم قرعه‌ کشی فوتبال جام ملت‌ های آسیا که در دبی برگزار می‌ شود، حضور پیدا کند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: طی شبانه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۳۸ فقره تصادف جرحی و ۲۳۷ فقره تصادف خسارتی در خیابانهای مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: بارندگی و لغزندگی سطح خیابان، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل این تصادفات بوده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین دیروز مرتکبان ۶ هزار و ۹۴۲ فقره تخلف راهور در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۰۶ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

اسدنژاد افزود: ۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

حدود یک میلیون دستگاه خودرو در مشهد روزانه تردد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود