Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در روز کارگر و به پیشنهاد نماینده مردم اردکان، جمعی از مسئولان استان یزد با حضور در منزل علی سلیمیان نماینده چندین دوره کارگران ایران در سازمان بین المللی کار؛ ضمن عیادت، از تلاش های وی برای حمایت از جامعه کارگری کشور تجلیل کردند.

همچنین  "علی ربیعی" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که طی تماس تلفنی "محمدرضا تابش" برای حاضرین صحبت می کرد؛  این روز را به کارگران و همه تلاشگران عرصه کار و کارآفرینی استان یزد تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"محمدرضا تابش" در ابتدای این دیدار با تبریک یازدهم اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام کارگر گفت: نیروی انسانی متعهد، ماهر و کارآمد یکی از سرمایه های بی بدیل هر کشور محسوب می گردد که می توان با اتکا به آن در مسیر توسعه و تعالی قدم برداشت.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه کار و تلاش به آفرینش و نوآوری منجر می شود اظهار داشت: حفظ کرامت جامعه کارگری باید سر لوحه مسئولان در رسیدگی به خواست ها و مطالبات آنان باشد.

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت های قانونی برای حمایت از جامعه شریف کارگری استفاده کرد و نظرات تشکل های کارگری را در تدوین یا اصلاح قوانین اعمال نمود تا چالش های این حوزه با قوانین روزآمد و اجرایی، کاهش یابد.

"تابش" با اشاره به اینکه حدود نیمی از جمعیت کشور در حوزه کارگری تعریف می شود گفت: نبود امنیت شغلی، معیشت پایدار و فعالیت تشکل های کارگری از دغدغه های همیشگی این قشر بوده است که امیدوارم همه مسئولان صدای جامعه کارگری باشند و این معضلات بخصوص تلاش برای افزایش توان خرید کارگران و حل معضل قراردادهای موقت، مرتفع گردد.

وی با تجلیل از کارگران و تلاش گران عرصه کار در استان یزد، از زحمات علی سلیمیان در دوران نمایندگی کارگران ایران در سازمان بین المللی کار و تشکل های کارگری تقدیر کرد و برای او آرزوی بهبودی و سلامتی نمود.

نماینده مردم اردکان همچنین طی تماس تلفنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تشکر از زحمات مجموعه وزارتخانه در جهت رسیدگی به مشکلات جامعه کارگری، درخواست پیگیری برخی مشکلات را ارائه نمود.

"علی ربیعی" نیز با تشکر از نماینده مردم اردکان و همراهی نماینده یزد و اشکذر برای توجه به جامعه کارگری گفت: همه تلاش این وزارتخانه کاهش مشکلات کارگران و اجرای برنامه های مختلف در این راستا است و در سالجاری نیز این تلاش ها بخصوص برای بیمه کارگران ساختمانی، مسکن کارگران و ... ادامه خواهد یافت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از همت و والااندیشی کارگران و کارآفرینان یزدی تجلیل نمود.

 سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر نیز با تقدیر از زحمات کارگران برای پویایی تولید و اقتصاد در کشور، بر همراهی قاطبه نمایندگان مجلس برای پیگیری مشکلات آنان تاکید کرد.

گفتنی است در آستانه ۱۱ اردیبهشت ماه روز کارگر، به پیشنهاد نماینده مردم اردکان و با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر، دبیر اجرایی خانه کارگر یزد، مدیرکل تامین اجتماعی یزد و جمعی از تشکل های کارگری استان، از زحمات علی سلیمیان فعال حوزه کارگری کشور و نماینده بیست دوره کارگران ایران در سازمان بین المللی کار، تقدیر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد ایران جامعه نیروی کار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۳۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، ظهر یکشنبه در آئین افتتاح شورای حل اختلاف ویژه نیروی انتظامی و اعطای احکام صلح یاران مستقر در کلانتری‌ها گفت: امروز برای ۲۱۹ نفر از کارکنان کلانتری‌های سراسر استان کرمان ابلاغ صلح یاری صادر شد.

وی با اشاره به اینکه همگان قدردان زحمات شبانه روزی پلیس هستند، افزود: فراجا با توجه به تعدد مسئولیت‌ها و وظایف خود، همچنان در جهت افزایش امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنید که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: ۴ هزار و ۵۰۰ پرونده به هیأت‌های صلح در استان ارجاع شده است که بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع شده به این هیأت‌ها منتهی به صلح و سازش شده است.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: از آنجایی که نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد و در جریان مشکلات و مسائل جامعه می‌باشد، به هیأت‌های صلح و صلح یاران بیش از پیش نیاز می‌باشد.

وی با بیان این مطلب که نیاز به تعامل و همکاری بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش می‌باشد، افزود: بایستی کارکنان نیروهای انتظامی و دادگستری در جهت ترویج فرهنگ صلح وسازش در خانواده و جامعه تلاش کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: راه اندازی هیأت‌های حل اختلاف منجر به افزایش صلح و کاهش اختلافات در جامعه می‌گردد.

سردار ناصر فرشید، با بیان اینکه چندین سال است که در کلانتری‌های استان مشاور یا مددکار اجتماعی فعالیت دارند و پرونده‌های زیادی را به صلح و سازش رسانده‌اند افزود: امیدواریم همگی بتوانیم در راستای ارتقا آرامش و امنیت جامعه قدم برداریم.

کد خبر 6097301

دیگر خبرها

  • سهم ۴درصد بیمه مشاغل سخت و زیان آور کارگران شهرداری پرداخت شود
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم