Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@09:33:33 GMT

3 مجموعه 90 قسمتی آماده پخش از شبکه کودک

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۱۷۰۵

فصل سوم برنامه «تو هدیه خدایی» از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت همزمان با سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) از شبکه کودک پخش می شود.

با توجه به استقبال کودکان از فصل های قبلی تو هدیه خدایی، سری سوم این برنامه با هدف آموزش مفاهیم توحید، خلقت و آفرینش در90 قسمت پخش می شود.

این برنامه به نمایش عکس های خردسالان می پردازد که به مناسبت سالروز تولدشان از شبکه کودک پخش می شود، در این برنامه از وله های شاد و شعرهای مناسبی که برای تبریک تولد کودکان سروده شده، استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل تولید این مجموعه عبارت از نرگس پناهی (نریتور)، الیاس زین الدین (مدیر هنری) و علی جلالیان (هماهنگی) است.

«تو هدیه خدایی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدحسین الفت پور، کاری از گروه خردسال شبکه کودک است که هر روز ساعت 13:45به مدت 12 دقیقه روی آنتن می رود.

پخش زنده «مل مل»

مجموعه ترکیبی «مل مل» با اجرای بره محبوب بچه ها (مل مل) و یار همیشگی او «گلی» با اجرای فاطمه امینی پخش می شود.

این مجموعه ترکیبی، در دو فصل گذشته خود با محتوای نکات مربوط به محیط زیست پخش شد، فاز سوم این مجموعه که برای کودکان 6 تا 12 پخش می شود، با محوریت فضای مجازی، استفاده از بازیهای فضای مجازی، نکات مثبت و منفی این فضا، زمانهای مناسب استفاده از دستگاه های فضای مجازی از طریق ترانه و موسیقی به زبانه کودکانه ارایه می شود.

این برنامه در 90 قسمت 54 دقیقه ای از شنبه تا پنج شنبه ساعت 16 تا 17 از شبکه کودک پخش می شود.

تهیه کننده و کارگردان این برنامه محمود سلامیان، مجری فاطمه امینی، گویندگان تینا هاشمی و مرتضی مشکات، عروسگردان ها رویا راد و حسین نعیم ذاکر، شاعر روزبه حمزه ای هستند و یک تیم نویسنده و یک تیم آهنگ ساز آنها را همراهی می کنند.

«مل مل» کاری از کانال نهال است که از شنبه 15 اردیبهشت هر روز به جز جمعه ها از شبکه کودک پخش می شود.

فصل بیستم «نقاشی نقاشی»

فصل بیستم «نقاشی نقاشی» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدحسین الفت پور نیز دیگر برنامه شبکه کودک است که از 12 اردیبهشت ماه پخش می شود.

در این فصل از برنامه تلاش می شود تا ضمن القای مفاهیم ارزشی نظیر محیط زیست، اقتصاد مقاومتی، مناسبتهای انقلابی، چگونگی روابط بین والدین و فرزندان، آموزش صحیح و شیوه درست نقاشی کشیدن و دقت در رنگ آمیزی مدنظر قرار گیرد.

تهیه کننده برنامه محمدحسین الفت پور، نویسنده و شاعر نفیسه شریعتی، صداپیشگان مهبد قناعت و سحرچوبدار هستند.

«نقاشی نقاشی» کاری از گروه خردسال است که در 90 قسمت 13 دقیقه ای هرروز ساعت 11:30 از شبکه کودک پخش می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کودکان تولد محیط زیست فضای مجازی موسیقی اقتصاد والدین نقاشی رنگ آمیزی مجموعه تلویزیونی شبکه کودک و نوجوان برنامه کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه چهره‌ها در برنامه‌های شبکه خانگی و درخشش برنامه‌ای خاص

سریال‌های این شبکه به تبعیت از سینمای ملی که تهیه‌کنندگانشان همان تهیه‌کنندگان سینما هستند هرازگاهی یک ژانر را بیشتر مورد عنایت قرار می‌دهند که این هم دلیلش موفقیت یک سریال در یک ژانر خاص است؛ همان‌طور که بعد از موفقیت یک فیلم کمدی در سینما فیلم‌های سال آینده بیشتر در همین ژانر ساخته می‌شود، در سریال‌های شبکه خانگی هم این سنت رواج دارد.

اما مدتی است در این شبکه برنامه‌های دیگری غیر از سریال هم موردتوجه تهیه‌کنندگان قرار گرفته و آن ساخت رئالیته شوهای گوناگون است. در این برنامه‌ها ترجیح داده می‌شود از چهره‌های آشنا (همان سلبریتی ها) استفاده شود؛ و از آنجا که بعضی از چهره‌ها توانایی‌های بیشتری در جذب مخاطب دارند، تهیه‌کنندگان بعضاً به سراغ یک سری چهره تکراری می‌روند. به همین خاطر در یکی دو سال اخیر شاهدیم که چند چهره آشنا مثلاً از یک مسابقه مافیایی در یک پلتفرم به تاک شوی پلتفرم دیگر می‌روند و کم پیش می‌آید که چهره‌های غیرتکراری در این برنامه‌ها دیده شوند. تا آنجا که مثلاً فلان هنرپیشه و بازیگر و فلان چهره ورزشی بیشتر از این‌که به حرفه اصلی خودش شناخته شود به بازی‌اش در مسابقه‌های گوناگون مافیایی شناخته می‌شود. این البته تا زمانی که مورد اقبال مخاطبان است جای ایراد نیست اما بنابر سنت پیروی همه برنامه‌سازان و تهیه‌کنندگان از یک برنامه یا فیلم موفق، (تا آنجا که رسانه ملی هم به دنبال همین رفته و با برنامه برمودا سعی می‌کند مخاطبی برای خود دست‌وپا کند) می‌تواند باعث دلزدگی مخاطبان شود تا جایی که می‌توان پیش‌بینی کرد در آینده نزدیک کسی سراغ ساخت رئالیته شو نرود.

اما در میان این همه برنامه رئالیته شو و تاک شو آنچه از بقیه تا حدودی متمایزتر است به عقیده نگارنده تاک شوی «۲ شات» است. علی میرمیرانی مجری توانا و با سابقه این برنامه در این گفتگوهای جذاب نه‌تنها به‌خوبی گفتگو را طبق سناریوی خود مدیریت می‌کند بلکه با سؤالات سنجیده، کم‌حرف‌ترین چهره‌ها را در طول حدود یک ساعت برنامه، به حرف در می‌آورد و چنان او را تحت تأثیر احساسات قرار می‌دهد که کمتر کسی است تسلیم نشده و چشمانش تر نشود. شاید یک نویسنده و ژورنالیست و مسلط به فنون مصاحبه در اندازه علی میرمیرانی فقط می‌تواند به چنین توفیقی دست یابد. این همه به معنای نبود ایراد در این برنامه نیست اما در مجموع «۲شات» توانسته یک نمونه از گفتگوی موفق که حتی گاهی با افراد غیر چهره اما متبحر در فن خود، صورت گرفته را نشان دهد و به قول خود میرمیرانی کاملاً «به‌قاعده» است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884981

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه؛ ۲۹ اسفند
  • ایرج طهماسب با کدام عروسک‌ها به شبکه نسیم می آید؟
  • همه برنامه‌های تحویل سال تلویزیون
  • همه برنامه‌های تحویل سال تلویزیون + جزئیات
  • لحظات افطار با ماه بهشت در شبکه باران
  • پویانمایی «عصر دایناسور‌های ۱۴، سفر دلیرانه» از شبکه کودک
  • اجرای «کودک‌شو» چالش برانگیز است
  • بازگشت عروسک‌های محبوب به تلویزیون
  • بازدید مدیر شبکه نسیم از برنامه کودک شو
  • رژه چهره‌ها در برنامه‌های شبکه خانگی و درخشش برنامه‌ای خاص