Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان سما واحد ساوه مدال طلای تورنمنت بین المللی مسابقات فوتسال جوانان جهان را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رضا تمیزی دانشجوی رشته تربیت بدنی و علیرضا صدیق دانشجوی رشته ساختمان آموزشکده سما واحد ساوه به اتفاق تیم ملی فوتسال ایران مدال طلای تورنمنت بین المللی مسابقات فوتسال ایتالیا را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورنمنت بین المللی ایتالیا با حضور تیمهایی از کشورهای ایتالیا، ایران،فرانسه و اسلونی از تاریخ سوم لغایت هفتم اردیبهشت سالجاری درکشور ایتالیا برگزار شد و تیم ایران در بازی اول با نتیجه 5بر2تیم ایتالیا را شکست داد و به فینال مسابقات راه یافت و در مرحله نهایی با نتیجه 7 بر2تیم اسلونی را به زانو درآورد و مدال طلای مسابقات بین المللی فوتسال جهان را بدست آورد.

دکتر سید میثم ابراهیمی در مراسم استقبال با اهدای لوح و دسته گل از قهرمانان سما ساوه تجلیل و ابراز امیدواری کرد که باعث افتخارات بیشتر برای کشورشان باشند.

دانشجویان عضو تیم ملی فوتسال ایران به منظور شرکت در بازیهای المپیک سال 2018در کشور آرژانتین در اردوهای تدارکاتی تیم ملی شرکت می‌کنند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» تحت عنوان گرامیداشت «رحیم علی آبادی» کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.
این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
در این رقابت‌های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود