Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- استاندار البرز باتاکید براینکه این استان در بخش زیرساخت های آموزشی ضعیف است گفت: برای حل مشکل باید به شکل عملیاتی وارد شد چرا که کار با شعار و وعده پیش نمی رود.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، محمدعلی نجفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که ظهر امروز سه شنبه برگزار شد اظهار کرد: برای مرتفع کردن کمبودهای موجود در این بخش در سال جاری به دنبال ایجاد تحولاتی تاثیر گذار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان البرز باتاکید براینکه امسال با جدیتی بیشتر به دنبال تحقق تحولات بزرگ در حوزه آموزش و پرورش استان خواهیم بود گفت: تقویت زیرساخت ها از جمله اهداف ما است و برای آن چشم انداز ترسیم کرده ایم.

وی با جایگاه خیرین مدرسه ساز در جهت کاهش کمبودها اشاره کرد و گفت: خیرین در صف اول خدمتگزاری به مردم قرار دارند  واین در حالی است که ورود به حوزه ایجاد فضاهای آموزشی جز وظایف آنها نیست با این حال  بدون چشمداشت تلاش می کنند وباید مورد تکریم واقع شوند.

نجفی ادامه داد: به رغم ایجاد تحولات مثبت در میزان حقوق معلمان وافزایش آن در سال های اخیر حقوق و دستمزد فرهنگیان در مقابل وظایف خطیر و حساسیت کاری شان کم است  و دولت نیزبرنامه های بیشتری برای تقویت آن دارد.

وی به طرح نماد که مربوط به نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان می شود اشاره کرد و گفت: این طرح بسیار حائز اهمیت است و نباید به سادگی از کنار آن گذشت لذا  ضرورت دارد درجلسات تخصصی به آن پرداخته شود.

نجفی در پایان با بیان اینکه نظرآباد به عنوان پایلوت اجرای طرح نماد انتخاب شده ادامه داد: نیاز است تا شرایط و زیرساخت ها از سوی اداره کل مربوطه در این حوزه برای اجرای هر چه بهتر طرح فراهم شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این مدرسه با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید (تهران) با حضور خیر، مسئولین استانی و شهرستانی، اهالی روستا به بهره برداری رسید.

این مجموعه آموزشی دارای زمین چمن مصنوعی بوده که سومین مدرسه دارای زمین چمن در سطح شهرستان خنداب است.
در سه سال گذشته بیش از ۳۰ طرح آموزشی، پرورشی، کیفیت بخشی مدارس، فرهنگی، ورزشی در سطح شهرستان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است.
سال گذشته تعداد طرح‌های نیمه تمام مردمی و مشارکتی آموزشی در استان ۱۲۹ طرح بود که ۴۵ طرح آن به اتمام رسیده و سهم شهرستان خنداب ۸ طرح بود که افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی