Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:04:26 GMT

گفتگوی خواندنی با بوکسور تیم ملی

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۹۰۰۸

گفتگوی خواندنی با بوکسور تیم ملی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،امید احمدی‌صفا  در خصوص کسب مدال طلا در تورنمنت قزاقستان اظهار داشت: بوکس قزاقستان در دنیا حرف اول را می‌زند و خوشحالم در این تورنمنت سنگین به مدال طلا دست پیدا کردم. تیم قزاقستان در حال محک زدن بوکسور‌های خودش است و در این رقابت‌ها مشتزنان خوبی از این کشور، روسیه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شرکت کرده بودند.

وی ضمن قدردانی از زحمات کادر فنی افزود: بعد از تعطیلات عید، به صورت فشرده کار کردیم و حتی یک روز هم از دست ندادیم تا با قدرت در این رقابت‌ها حاضر شویم. هر پنج بوکسور ایران شایسته کسب مدال بودند، اما گاهی اوقات همه چیز مطابق انتظار پیش نمی‌رود.

دارنده مدال برنز بازی‌های کشور‌های اسلامی ادامه داد: تیم جوانی داریم، اما در تورنمنت بلغارستان و حالا قزاقستان نشان دادیم چه کیفیتی خوبی داریم. امیدوارم مسئولان کمیته ملی المپیک سهمیه ما را در جاکارتا افزایش دهند.

احمدی صفا در پاسخ به این سوال که آیا تعداد مسابقات تدارکاتی بوکس ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی کافی است، گفت: نسبت به سایر رشته‌ها در مسابقات کمتری شرکت می‌کنیم، اما با همین روند هم می‌شود نتیجه خوبی گرفت. ما در تورنمنت قزاقستان به مقام دوم تیمی دست پیدا کردیم و می‌توانیم در رقابت‌های بزرگ‌تر از این هم موفق باشیم.

بوکسور سبک وزن ایران در پایان خاطرنشان کرد: برای حضور در تورنمنت قزاقستان خیلی انگیزه داشتم و باید خودم را به کادر فنی ثابت می‌کردم. زمان زیادی تا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ باقی نمانده و امیدوارم یکی از مسافران جاکارتا باشم.

منبع:میزان

انتهای پیام/

احمدی صفا:بوکسور‌های ایرانی کیفیت بالایی دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزشکاران جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل

 ترانه احمدی به مقام نخست رقابت‌های دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از صبح امروز (پنج‌شنبه) به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

در رده سنی بالای 19 سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و‌ با زمان 4.217 ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد.

پس از او، رومینا سالک و مژده شعبانی به عنوان دوم و سومی بسنده کردند. 

رکورد پیشین هم در اختیار ترانه احمدی با زمان 4.280 ثانیه بود.

همچنین در رده سنی زیر 19 سال، پریناز زکریا، ریحانه مصطفایی و زهرا صادقیان سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان
  • گفتگوی سخنگوی دولت با یک دانشجو درباره پیشرفت‌های ایران + فیلم
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند