Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@23:49:18 GMT

ديدار « رجب طيب اردوغان » با رييس جمهوري کره جنوبي

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۹۰۸۹

ديدار « رجب طيب اردوغان » با رييس جمهوري کره جنوبي

خبرگزاري آريا - رييس جمهوري ترکيه در ديدار با رييس جمهوري کره جنوبي در سئول از نشست تاريخي« کيم جونگ اون » Kim Jong-un رهبر کره شمالي و « مون جائه اين» Moon Jae-in رييس جمهوري کره جنوبي، استقبال کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه اينترنتي روزنامه حريت چاپ ترکيه، «رجب طيب اردوغان » درديدار با «مون جائه اين»، رييس جمهوري کره جنوبي با تاکيد بر اينکه ديدار و نشست سران دو کره نقش مهمي در صلح جهاني داشت، ابراز اميدواري کرد، کره جنوبي اين روند را همچنان با قاطعيت ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس جمهوري ترکيه بر آمادگي آنکارا براي کمک براي حل بحران شبه جزيره کره تاکيد کرد .
«مون جائه اين » و «کيم جونگ اون »جمعه گذشته در روستاي مرزي «پانمونجوم» Panmunjom، درباره عاري شدن منطقه شبه جزيره کره از سلاح هسته اي به توافق رسيده وموافقت کردند، جنگ به معاهده صلح تبديل شود و به هر اقدام خصمانه عليه يکديگر پايان دهند .
رييس جمهوري ترکيه همچنين در بخش ديگري از سخنانش در اين ديدار با تاکيد بر گسترش رواط دوجانبه تجاري و اقتصادي افزود، ميزان مبادلات تجاري ميان ترکيه و کره جنوبي به 7 ميليارد 500 ميليون دلار در سال رسيده است ،اما اين رقم کافي نيست .
«رجب طيب اردوغان » رييس جمهوري ترکيه ديروز سه شنبه پس از ديدار و گفتگو با مقامات ازبکستان از اين کشور وارد کره جنوبي شد .
135/112
بيشتر بخوانيد :
در ديدار پوتين و اردوغان چه گذشت/ تحليل و ويدئو
ديدار اردوغان و پوتين در آنکارا/بررسي آخرين تحولات امنيتي سوريه

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • اعلام مجدد آمادگی راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد
  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت