Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@22:41:21 GMT

ناامیدی رژیم صهیونیستی از ادامه حیات خود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۹۰۹۳

ناامیدی رژیم صهیونیستی از ادامه حیات خود

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل عصر سه شنبه پس از دیدار با خالد عطیه نماینده عشایر کردنشین کشور سوریه در جمع خبرنگاران در واکنش به سخنان شب گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: در میان دشمنان امت اسلامی و خط مقاومت، بی‌مقدار ترین آن ها نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: او یک بار دیگر در سازمان ملل متحد نقشه ای بر روی کاغذ کشید و نمایشی را‌ اجرا کرد که حتی مورد تمسخر دوستان غربی اش قرار گرفت؛ علت بیان چنین سخنانی، ناامیدی صهیونیست ها از حکومت در منطقه است.

 

ولایتی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هنگامی که پیروزی های جمهوری اسلامی ایران و متحدینش را در منطقه می‌بیند و عوامل آن ها در منطقه مانند داعش و النصره شکست می‌خورند و مهم ترین بخش سوریه در اطراف دمشق آزاد شد که آن ها به آن دل بسته بودند به این کلمات سخیف متوسل می‌شوند.

 

وی افزود: در واقع علت بیان این کلمات، ناامیدی رژیم صهیونیستی از ادامه حیات خود است. آن هایی که حامیان رژیم صهیونیستی در منطقه هستند به خاطر ابتذال این کلمات ، هر کدام از این کلمات تبری جسته اند.


به گزارش العالم، مشاور بین الملل رهبر انقلاب با اشاره به موضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص خروج احتمالی آمریکا از برجام گفت: جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ نقصی به برجام پایبند خواهد بود، اما در صورتی که آمریکایی ها از آن عقب نشینی کنند، جمهوری اسلامی ایران در برجام نخواهد ماند. 

 

وی افزود: اگر بخواهند مطلبی از برجام کم کنند و یا نکته ای به آن اضافه کنند، مورد قبول ما نخواهد بود، ما گزینه های مختلفی داریم که قطعا خروج از برجام نیز یکی از آنهاست، این در شرایطی اتفاق می افتد که آمریکایی ها بخواهند از تعهدشان عقب نشینی کنند و یا اروپایی هایی که با آمریکایی ها تقسیم نقش کرده‌اند، بخواهند تعهدات جدیدی بر آن اضافه کنند.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: برجام آمریکا جام نیوز علی اکبر ولایتی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: سلاح اثرگذار نیروهای مسلح، انگیزه‌های دینی و معنوی است و اخلاق‌مداری و تعهد ویژگی مهم این قشر جامعه است.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه قدرت و سلامت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حوزه‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی در منطقه درخشان است.

امام جمعه اراک افزود: خودسازی نیروهای مسلح موجب تداوم ویژگی‌های نظیر اخلاق مداری و صداقت در زمان دشواری‌ها می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: برخی اقشار جامعه مانند نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی باید در شب زنده داری، ایثار و فداکاری پیش قدم دیگر افراد جامعه باشند.

وی با تاکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف دشمنانی نظیر رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مسلح باید نسبت به تمام نقاط ضعف دشمن، محل موشک‌ها، شناسایی نقاط حساس و پایگاه‌ها آگاهی داشته باشد تا در زمان مناسب دشمن را غافلگیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آمادگی نیروهای نظامی و تجهیزات تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه را در گام دوم انقلاب اسلامی ضروری عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی به آمادگی روزافزون نیاز دارد.

وی با اشاره به تأثیر و نقش ارزشمند فداکاری نیروهای مسلح و تلاش آنها برای حفاظت از آرمان‌ها و مرزهای کشور گفت: دولت باید به وضعیت مسکن نیروهای مسلح رسیدگی کند.

کد خبر 6095059

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز چهارمین مرحله عملیات در برابر رژیم صهیونیستی خبرداد
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • تحریم ۸ شخص و ۵ نهاد انگلیسی حامی رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • ۱۳ فرد و نهاد انگلیسی از سوی ایران تحریم شدند
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم