Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند روز غیب در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان آسیا الجزیره امارات امروز (چهارشنبه) از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بازیکنان ابتدا مثل روزهای گذشته به مدت 30 دقیقه در سالن بدنسازی کار با وزنه انجام دادند، سپس زیر نظر برانکو به کارهای ترکیبی و مرور تمرینات تاکتیکی روی آوردند. در ادامه بازیکنان کارهای استقامتی و حفظ توپ و سانتر از جناحین و تمرین گلزنی را در دستور کار قرار دادند. 

* خبرنگاران و عکاسان با 30 دقیقه تاخیر اجازه ورود به محل تمرین را پیدا کردند.

*  گادوین منشا  که در روزهای گذشته بخاطر مسائل شخصی در تمرین غیبت داشت امروز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین پرداخت. 

* علی علیپور در چند هفته گذشته به دلیل  مصدومیت بصورت اختصاصی تمرین می‌کرد امروز هم مثل روز گذشته پا به توپ شد و در تمرینات گروهی شرکت کرد. مهاجم سرخپوشان امروز با آمادگی بالایی در تمرینات تاکتیکی حضور داشت تا خود را آماده دیدار مقابل الجزیره امارات کند. 

* 20 هوادار در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند و نظاره‌گر تمرین سرخپوشان بودند.

*  افشین پیروانی در تمرین امروز غایب بود. 

* در حاشیه تمرین گلزنی شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس با شوتی زیبا دروازه بیرانوند را باز کرد که واکنش دروازه‌بان پرسپولیس را در پی داشت و بیرانوند چند ثانیه مبهوت و هنرنمایی شجاع شد.

* سیدجلال حسینی مدافع قرمزپوشان که به دلیل محرومیت در دیدار رفت مقابل الجزیره غایب است در اواخر تمرین از بازیکنان جدا شد و به دویدن اختصاصی مشغول شد. 

الجزیره و پرسپولیس دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

R7869/P1015135/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  

تمرین دیروز (دهم اردیبهشت) استقلال یک میهمان ویژه داشت. محمود فکری، سرمربی سابق و کاپیتان اسبق آبی‌ها در تمرین حضور پیدا کرد و با جواد نکونام گفتگو کرد. با توجه به موضع گیری‌های پیشین محمود فکری نسبت به جواد نکونام، حضور امروز او در تمرین و عکس یادگاری با نکونام تعجب هواداران را در پی داشت، اما این موضوع می‌تواند به معنی کنار رفتن کدورت‌های گذشته باشد.

 

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. 

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

tags # استقلال ، جواد نکونام سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان