Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مخابرات منطقه گلستان با بیان این مطلب که طی 2 سال اخیر و 17 هزار مشترک جدید اضافه شده است اظهار کرد: سرانه مصرف اینترنت در استان گلستان از متوسط کشوری بالاتر است و در حال حاضر در مجموع 105 ترابایت مصرف اینترنت ثابت و همراه از اپراتور همراه اول و مخابرات است که این می تواند یک فرصت و تهدید و آمار خوبی برای مدیران استانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "غلامعلی شهمرادی" مدیر مخابرات منطقه گلستان در در دیدار با اعضای شورای مدیران مخابرات منطقه گلستان از افزایش تعداد سایت های تلفن همراه ( ترجی و فورجی) از 140 سایت به 547 و احداث 50 سایت جهت تکمیل پوشش آنتن دهی موبایل شهرها و روستاها خبر داد و گفت: در طی دو سال گذشته، تعداد مشترکین همراه از یک میلیون و 120 هزار مشترک به یک میلیون و 470 هزار مشترک افزایش یافته است.

وی افزود: تمام شهرهای استان و یکهزار روستای استان 700 روستا از اینترنت ثابت و موبایل مخابرات بهره مندند.

به گفته "شهمرادی" سرانه مصرف اینترنت در استان از متوسط کشوری بالاتر است و در حال حاضر در مجموع 105 ترابایت مصرف اینترنت ثابت و همراه از اپراتور همراه اول و مخابرات است که این می تواند یک فرصت و تهدید و آمار خوبی برای مدیران استانی باشد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان؛ تصریح کرد: در زمینه تلفن ثابت، رشد شاخص ها را داشتیم که 42 هزار منصوبه جدید طی 2 سال اخیر و 17 هزار مشترک جدید اضافه شد و ضریب نفوذ تلفن 2 درصد رشد داشته ایم.

* 300 مشترک فعال" FTTH "در شهر گرگان و گنبد وجود دارد

وی از آغاز طرح های ملی در استان خبرداد و افزود: از جمله طرح های ملی فیبر رسانی بود که استراتژی تعریف شد در ارتباط با مشترکین فیبر نوری را به منازل مردم نزدیکتر نماییم که در این زمینه طرح کلیدی "FTTH" در استان اجرا شد که در حال حاضر برای بیش از 25 هزار مشترک در گرگان و گنبد ظرفیت سازی شد و این امکان برای شهروندان فراهم شد که بجای زوج سیم مسی  در منازل شون ، فیبر نوری داشته باشند.

"شهمرادی"عنوان کرد: از اواخر سال گذشته که کار بهره برداری این طرح آغاز شد در حال حاضر 300 مشترک فعال" FTTH " در شهر گرگان و گنبد داریم.

مدیر مخابرات منطقه گلستان خاطر نشان کرد: از دیگر افتخارات مخابرت منطقه گلستان، همکاری دو سویه با استانداری گلستان در زمینه فراهم کردن بستر شبکه دولت که در حال حاضر 50 دستگاه اجرایی مجهز به فیبر نوری متصل شدند که یک تعداد از دستگاهها مانده است که با مصوبه جدید و مساعدتی که خواهیم گرفت تلاش می شود طی نیمه اول سالجاری توسط همکاران مخابرات و استانداری این طرح را تکمیل و جزو استانهای باشیم که در کوتاهترین زمان کار را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرده است.

استریت تایمز این خبر را به نقل از گروهی از افسران ارتش بدون ذکر مشخصات‌ آنها نقل کرده است.

این رسانه مدعی است که تصمیم برای ممنوعیت آیفون در ارتش از جلسات مشترکی گرفته شده که توسط ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برگزار شده است.

همچنین پایگاه خبری the defense post که اخبار حوزه‌های نظامی و فناوری را منتشر می‌کند، با ذکر این خبر اعلام کرد اگر این ممنوعیت در همعه واحدهای نظامی اجرا شود، حدود ۵۰۰ هزار پرسنل ارتش کره جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.

استریت تایمز آورده است: این ممنوعیت بطور آزمایشی در شهر گیریونگ برای نیروهای ارتش در حال اجرا است و احتمالا همه واحدهای دیگر در سراسر کره جنوبی را شامل می‌شود و علاوه بر تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند هم ممنوع می‌شود.

اجرای آزمایشی این طرح در گیریونگ به‌دلیل اهمیت بالای این شهر در وجود ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی در آن با حدود ۱۰ هزار پرسنل است.

استریت تایمز به‌ نقل از منابع خود تصریح کرده است، گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید از جمله شرکت سامسونگ، از این ممنوعیت مستثنی خواهند شد و در این سند به صراحت آمده است که «آوردن آیفون‌ها کاملاً ممنوع خواهد بود».

وزارت دفاع ملی کره برنامه امنیتی برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه در مراکز نظامی را در آگوست ۲۰۱۳ برای کاهش خطر نشت اطلاعات معرفی کرد و دستور استفاده از این برنامه امنیتی در مراکز نظامی از سال ۲۰۲۱ برای همه پرسنل تمدید شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس