Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه گردشگری و سلامت اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق کمیسیون با حضور نماینده دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جلسه کمیسیون گردشگری و سلامت اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، با حضور حسینی دبیر کل اتاق مشترک، اعضا و مهمانان و به ریاست جهانگیری، رئیس کمیسیون در اتاق ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حمید حسینی دبیر کل اتاق مشترک در این جلسه با تاکید بر اهمیت نظرات مشورتی کمیسیون‌ها، از هیات رئیسه و اعضای کمیسیون درخواست کرد تا برنامه و راهکار پیشنهادی خود جهت ورود جدی در بازار دارو و درمان عراق را اعلام کنند.

دبیر کل اتاق مشترک همچنین با بیان وجود برخی فرصت‌ها در بازار عراق اعلام داشت: هم اکنون امکان در اختیار گرفتن بیمارستان و تجهیز آن در برخی شهرهای عراق برای طرف‌های ایرانی مهیا است.

حسینی در ادامه وظایف اتاق در قبال اعضا را نمایندگی اعضا، توانمندسازی اعضا و بازارسازی برای اعضا برشمرد.

 جهانگیری رئیس کمیسیون با بیان گزارش از سفر هیأت تجاری به عراق و بیان دستاوردها در حوزه دارو و درمان، تنها راه موفقیت در بازار عراق را کارگروهی و مشترک برشمرد و عنوان داشت که هم اکنون در حوزه خدمات، می‌توان به نحو مطلوب در عراق فعالیت کرد.

وی با تاکید بر اینکه که کمیسیون‌ها صرفا نقش هماهنگی و مشورتی دارند نه قانونگذاری، از اعضای کمیسیون درخواست کرد تا با فعالیت بیش از پیش، اتاق مشترک و اعضا را در دستیابی به اهداف مدنظر در حوزه دارو و درمان در بازار عراق یاری کنند.

در ادامه جلسه، جهانگیر نائب رئیس کمیسیون، به تشریح مذاکرات با طرف‌های عراقی در بحث دارو پرداخت.

شایان ذکر است، در این جلسه مقرر شد تا در حوزه نظارت، بیماران عراقی که برای مداوا به بیمارستان‌های مورد تایید انجمن گردشگری و سلامت رجوع می‌کنند، در صورت ایجاد مشکل از سوی طرف ایرانی، این مشکل به کمیسیون اعلام شود تا در اسرع وقت بری حل آن و برخورد با مرکز درمانی خاطی، اقدامات مقتضی صورت گیرد.

همچنین مقرر شد هیاتی متشکل از مدیرکل گردشگری سلامت وزارت‌بهداشت و کارشناسان این وزارتخانه و رئیس گردشگری سلامت اتاق بازرگانی ایران و عراق از دانشکده پزشکی و مراکز آموزشی و بهداشتی و درمانی آبادان دیدار داشته باشند و از ظرفیت‌های موجود برای توسعه گردشگری سلامت در منطقه آزاد اروند بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ایران ایران و عراق بهداشتی و درمانی درمان گردشگری موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد: تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

حجت‌السلام سید سلمان ذاکرعضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : در جلسه ای که  با حضور کارشناسان و اتاق بازرگانی تهران، مزایا و معایب تعطیلی شنبه و جمعه به طور کامل بررسی شد.

وی افزود: هدف از این لایحه، افزایش نشاط مردم، پیشگیری از آسیب‌های خانوادگی، و رونق اقتصادی است.

ذاکر اظهارداشت : تعطیلی شنبه به نزدیکی به اقتصاد دنیا و افزایش سرانه درآمد کمک می‌کند و از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد.

وی افزود: کمیسیون اجتماعی  به زودی با استعلام مجدد از مراجع عظام و دفتر مقام معظم رهبری، نظر نهایی را خواهد گرفت.

ذاکر اظهارداشت : نظر نهایی پس از بررسی نظرات کارشناسی، مردم و مراجع عظام اعلام خواهد شد و نظر مردم از طریق نظرسنجی‌ها جمع‌آوری خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اسلامی تاکید کرد : اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • ۳۰ رئیس اتاق بازرگانی به اکسپو ایران می‌آیند
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار