Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@03:25:13 GMT

وضعیت رضایتبخش چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۱۷۴۶

وضعیت رضایتبخش چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر

چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر آماده دیدار فینال حذفی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر که میزبان فینال جام حذفی میان استقلال و خونه به خونه بابل خواهد بود، شرایط خوبی پیدا کرده است.

بذرپاشی چمن ورزشگاه خرمشهر از یکماه قبل شروع شده بود و اکنون شرایط خوبی پیدا کرده و در فاصله یکروز تا شروع بازی آماده میزبانی از مسابقه استقلال و خونه به خونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار فینال حذفی ساعت ۱۹:۱۵ روز پنجشنبه در خرمشهر برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر زمان بازی استقلال و خونه به خونه سرمربی استقلال سرمربی خونه به خونه محل برگزاری فینال جام حذفی ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تهران استقلال تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو لیگ قهرمانان آسیا فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی فوتبال جهان علی کریمی برانکو یورو 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دورتموند به فینال در شب بی‌مهری تیرهای دروازه با PSG

شاگردان ادین ترزیچ با حذف قهرمان لوشامپیونه دست به کار بزرگی زدند و به عنوان اولین تیم راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور برگشت بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 22:30 در ورزشگاه پارک دو پرنس با نبرد تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند آغاز شد که این بازی با برتری یک صفر دورتموند خاتمه یافت تا نماینده آلمان برخلاف پیش‌بینی خیلی‌ها اولین فینالیست رقابت‌ها در فصل 24-2023 لقب بگیرد.

دورتموند با توجه به برتری یک بر صفرش در بازی رفت، تنها با یک تساوی هم صعود می‌کرد، اما برخلاف جریان بازی و در شبی که تیر‌های افقی و عمودی بارها ناجی دروازه این تیم مقابل حملات پاری‌سن‌ژرمن شدند، میهمان آلمانی با تک گل دقیقه 50  مدافع پیش‌تاخته‌اش متس هوملس حریف را شکست داد و در مجموع با برتری 2 بر یک راهی فینال شد.

زنبورها که گلزن‌شان بهترین بازیکن میدان هم لقب گرفت، حالا باید منتظر بمانند تا حریف‌شان از میان رئال مادرید و بایرن مونیخ مشخص شود تا در فینال رقابت‌ها که 12 خرداد در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود به مصاف آن بروند.

اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد

 

در سمت مقابل اما پاریسی‌ها در شرایطی از صعود به فینال باز ماندند که شاید این آخرین شانس‌شان برای فتح اروپا به همراه کیلیان امباپه بود، بازیکنی که گفته می‌شود در پایان فصل از این تیم جدا و به رئال مادرید ملحق خواهد شد.

زردپوشان وستفالن در حالی به فینال راه یافتند که 11 سال پیش هم با یک شگفتی‌سازی بزرگ همچون حذف رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی راهی مسابقه پایانی شدند، فینالی که اتفاقاً‌ در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد و البته آن را به بایرن مونیخ باختند. به این ترتیب در صورت صعود بایرن مونیخ فینال تمام آلمانی لیگ قهرمانان ومبلی بعد از 13 سال دوباره تکرار خواهد شد.

مصاف تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید که جدال رفت‌شان در آلمان 2-2 مساوی شد، امشب از ساعت 22:30 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بعد از 11 سال: دورتموند دوباره در فینال ومبلی
  • صعود دورتموند به فینال در شب بی‌مهری تیرهای دروازه با PSG
  • «چشم و چراغ خونه» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • وضعیت ورزشگاه وطنی قبل از جدال سرنوشت ساز / فیلم
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم