Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمیله کشاورز نایب ریس هیات فوتبال استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در روز پایانی مسابقات فوتبال زیر ۱۵ سال کشور تیم سایپا مشهد با شکست نور آباد فارس، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی افزود: دور نهایی این مسابقات با حضور ۶ تیم نوراباد فارس، سایپا مشهد، هیت تهران، هیت مازندران، هیت اراک و هیت خراسان جنوبی از پنجم اردیبهشت ماه، به صورت دوره‌ای به میزبانی شهرستان نورآباد برگزار شد و سطح فنی تیم‌ها و میزبانی خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس هیات فوتبال فارس بیان کرد: ۲۵ بازیکن از بهترین‌های فارس در تیم نورآباد حضور داشتند که سرمایه‌های اینده فوتبال دختران استان هستند که از میان ۱۵۰ فوتبالیست در غالب اردو‌های استعداد‌هایی شناسایی شدند.

هاجرقربانی، مهشیدابروفراخ، مهساعیوض زاده، آیدانمازی، فاطمه صفری، فاطمه صفاراستگو، مریم صفاراستگو، ژیلاپارسا، معصومه بهمن پور، زهراجوانمردی، یاسمین برازنده، زینب روستا، ندا افتخاریان، ریحانه هدایت نژاد، نازنین عسکری، فاطمه فرهادی، زهرا زارع خفری، مریم خرم، فائزه حیدری، گلنوش امیری، سحرسروش نژاد، هلیا صادقی و سحرحسین پور اعضای تیم نورآباد فارس را در رقابت‌های فوتبال زیر ۱۵ سال دختران کشور تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/ن

موفقیت فوتبالیست های فارس در مسابقات زیر ۱۵ سال دختران کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال