Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@07:30:22 GMT

ساری| مجتمع فرهنگی هنری بوستان ولایت ساری افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۴۸۸۰

ساری| مجتمع فرهنگی هنری بوستان ولایت ساری افتتاح شد

بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی هنری شمال کشور با نام بوستان ولایت ساری شامگاه چهارشنبه با حضور معاون رئیس جمهوری افتتاح شد. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی هنری شمال کشور شامگاه چهارشنبه با حضور محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت، استاندار مازندران، اعضای مجمع نمایندگان استان و تعدادی از مسئولان استانی و کشوری و اعضای شورای اسلامی شهر ساری و استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه که پیش تر محل پادگان ساری بوده که با اذن مقام معظم رهبری تحویل شهرداری ساری شده و اکنون به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی هنری شمال کشور در مرکز شهر ساری میدان امام حسین (ع) آماده بهره‌برداری شده است.

مهدی عبوری، شهردار ساری در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، اظهار داشت: فضای کار، تلاش و سازندگی در دوره مدیریت شهری فعلی تداوم داشته و خدمت برای مردم مرکز استان تمامی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه بزرگ بوستان ولایت ساری در روز ولادت امام عصر (عج) هدیه ویژه مقام معظم رهبری به مردم ساری و مازندران است، افزود: در شهر ساری با تقویت توامان عمران و فرهنگ توانستیم ساری را در مدار توسعه و آبادانی سوق دهیم.

شهردار مرکز مازندران با اشاره به اینکه بوستان ولایت ساری مکانی تاریخی و نظامی بوده است، تصریح کرد: همه خدمات و کاربری‌های فرهنگی و اجتماعی در مکان بنا شده بوستان ولایت ساری جانمایی شده است.

عبوری با بیان اینکه فرهنگ زیربنای همه امورات توسعه ای در مرکز مازندران خواهد بود، افزود: با تقویت فرهنگ عملگرایی و تا زمانی که مردم ساری بخواهند برای توسعه مرکز مازندران گام برخواهم داشت.

وی از افتتاح قریب الوقوع بوستان بانوان ساری در مرکز استان خبر داد و گفت: از فردا عملیات اجرایی احداث زیرگذر میدان هلال احمر ساری آغاز خواهد شد.

شهردار ساری با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور به مرکز مازندران، گفت: امیدواریم دکتر نوبخت در این سفر اعتبارات خاصی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی در مرکز مازندران بدهند.

به گزارش تسنیم، مجموعه بوستان فرهنگی، هنری و تفریحی ولایت ساری با هدف ارتقا سطح فرهنگ و هنر شهروندان در شهر ساری و مرکز مازندران با تاکید بر باغ ایرانی در آذرماه 94 طراحی و احداث آن به طور همزمان شروع شده است.

مجتمع فرهنگی هنری بوستان ولایت در زمین پادگان سابق ساری جانمایی شده و ساختمان‌های دوران پهلوی اول و دوم که قابل مرمت بودند بازسازی و بازپیرایی شده و آمفی تئاتر به عنوان فضای جدید طراحی و احداث شده است.

در ابتدای ورود، سردرب ورودی اصلی پارک و پس از ورود به محوطه، قدم گذاشتن در مسیر پیاده، روند باغ ایرانی را شاهد خواهیم بود. آب نما و سپس آبراه در طول مسیر با متراژ 345 متر تا انتنهای مسیر روبرو و منتهی به آب نما بعدی، راهنمای مسیر اصلی پیاده است.

ساختمان بانک شهر، ساختمان شورای شهر ساری، پارکینگ موقت، ساختمان تشریفاتی و مدیریتی، آمفی تئاتر، آب نمای موزیکال و پرده نمایش، خانه موسیقی، خانه علوم و نجوم، خانه معمار، خائه تئاتر، نگارخانه، سینما هنر و تجربه، مسجد، موزه مردم شناسی دانشوران، موزه فرهنگ بومی، بازی بزرگسال، بازی کودکان، دیوار پیرامونی، اتاق مادر و کودک، ایستگاه قطار، کلایمکس، ساختمان منابع از بخش‌های متعدد جانمایی شده در بوستان بزرگ ولایت ساری است.

انتهای پیام/ ت

R41358/P1336/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محور‌های استان از جمله محور‌های فریدونکنار - آمل، ساری-قائمشهر، ساری-لاریم و ساری - نکا به طول ۲ کیلومتر در یک ماه گذشته اجرایی شد.

او ارتقاء امنیت جاده‌ها را مهم‌ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و افزود: با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکار سازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده که با جدیت در دست اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ‌ساخت زورخانه بزرگ مرکزی شیراز
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟